focusonfitness

Dietdag 91: 1a AF passet & ett ÄTARMÅL 😍

Kategori:

Dietdag 91:

Mitt första AF pass och lägre vikt på vågen igen 😜👌🏼
Vikt idag: 58,7 kg

#athleticfitness #bodyfitness #fitness #teamfocusonfitness #af #bf


Började denna dagen med att köra helt slit på "Functional Bootcamp" gänget nere på Mossbystrand 👌🏼😍 Japp de var ganska trötta 👍🏻 FANTASTISKT väder gjorde ju inte situationen sämre precis - NJUTBART!
Efter det bar det av in till Ystad för att få köra mitt allra första AF pass tillsammans med Tim 😃 Det var skitskoj...och det gick bra! Efter att ha kört viktade CHINS och DIPS i minst 4 månader nu så slog jag iaf mina egna PBn så det känns ju gött 👍🏻😜! Videos 🎥 finns i tidigare inlägg här på Instsgram. 
Nu ikväll blev det äntligen dax för ÄTARMÅL och det blev en sväng till "Green Mango" på Möllan i Malmö! Tjejkväll med morsan, mormor och mostrar *2 för att fira litegrann i efterskott 🎉✨👑! Det blev en Chokladkaka till Dessert och HEMMAKVÄLL på vägen hem 😳! Gottis! Nu mår jag illa 😝 var inte suuuuupersugen faktiskt, hade nog klarat mig utan 😉 får se om det blir ett ÄTARMÅL nästa helg 😝! Nä nu måste jag sova, ska upp SUPER TIDIGT imorgon för att komma upp till Varberg i tid till Utbildningen ❤️ Såååå ROADTRIP imorgon igen - Wiiiihooo!! Ska bli skoj! Älskar mitt jobb 👌🏼❤️👊🏼👑!!! 

#ätarmål #födelsedsgsgris #greenmango #möllanmalmö #dietdag91 #cheatmeal #förstöraformen #mys




Kommentarer


Kommentera inlägget här: