focusonfitness

Dietdag 143: Paula & Jusse mys och lägsta VIKT hittills 👌🏼❤️

Kategori:

Dietdag 143 (VATTENDAG 3):

Sneak-Peak 👌🏼❤️


Äntligen är 3:e stora vattendagen över, sista dagen idag som jag måste ha i mig 5 liter vatten på 😝 Imorgon blir det 2,5 liter.
Ännu en SPECIELL DAG av Tömningsveckan har passerat 👌🏼 Försöker verkligen stanna upp och njuta så mycket som möjligt! Idag har det dock gått i ett hela dagen..
Började med en PT klient på HP vid 08.30 imorse sen åkte jag till "Konditori Centrum" för att specialbeställa bullar tills på Lördag 😋❤️. Ner till gymmet igen och körde det ALLRA SISTA passet på löpbandet - 60 min PW i lugnt tempo och Rörlighetsträning på min 3D Plattform och därefter poseringsträning med @_paulaaberg_ 😘 Kom på lite trix som jag ska försöka öva in nu sista dagarna. Har lite problem med min höger rotation! Sen chillade vi hos mig några timmar, provade Bikinisarna och alla smycken och pratade om framtiden 😊 mysigt att bara få umgås, det var ju jättelängesedan. In tull Breeze vid 16.00 för att göra FETT mätningen och plocka på mig lite bars - Låg på 11,9 % nu 😉🔥! 
Sen blev det en tur till HEMMAKVÄLL 😂 Haha hon måste undrat...2,2 kg lösgodis...fyllde den största lådan de hade ❤️. Sen ICA för att köpa på mig allt jag behöver till "laddingsväskan" både Lördag och Söndag och till att mumsa på efter vårat restaurangbesök på Söndagen 👌🏼😘! 


GUD vad jag längtar nu OCH jag längtar tills imorgon när jag ska börja fylla på med mina Ris, Banan, Kycklinglådor 😍 få tillbaka lite tryck i kroppen! 
Nu ikväll åkte jag ner en sväng till gymmet igen och poseringstränade och körde liiiite rörlighet! 👌🏼
Har levt på Ägg, Kyckking och Bars idag 😉! 
VIKT IDAG: 55 kg (LÄGSTA HITTILLS)
TUSEN TACK 💕 För alla lyckönskningar hittills vänner 😘! 
Nä nu måste jag sova 🌟.


#teamfocusonfitness #fitness #diet #fitnessdiet #bodyfitness #athleticfitness 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: