focusonfitness

Dietdag 151: Mot STOCKHOLM & Luciapokalen 🏆

Kategori:

Dietdag 151 (VATTENDAG nr 4):


DĂ„ har vi Ă€ntligen landat pĂ„ hotellet, eller vad vi nu ska kalla det 😳 Inte precis hur vi tĂ€nkt oss eller hur det sĂ„g ut pĂ„ bilderna...Shit alltsĂ„ - vilket skitstĂ€lle! Haha 😂 MEN...vi har en helkroppsspegel đŸ˜œđŸ‘đŸ» Wiiiiihooooo!! Och dom har förberett med en Waunder Baum i korridoren nu innan Fitness helgen och för doften av torsk, riskakor och nerv-fisar đŸ™ŠđŸ˜‚đŸ‘ŒđŸŒ! AJA...vi kommer att ha skoj Ă„t denna miss i efterhand och har faktiskt redan skrattat massor 😋!


VIKT IDAG: 55,5 kg 
VĂ„gen Ă€r medtagen hit, denna gĂ„ngen ska jag f*n komma ihĂ„g att vĂ€ga mig pĂ„ tĂ€vlingsdagen, glömde det för 3 Ă„r sedan nĂ€r jag tĂ€vlade sist och glömde det förra helgen 😳! Det blev en hĂ€rlig ROADTRIP upp för övrigt, nĂ€stan alla RislĂ„dorna har lĂ€nsats, utom de 4 st som hĂ€nger i en pĂ„se utanför fönstret just nu sĂ„ att kycklingen hĂ„ller tills imorgon đŸ‘ŒđŸŒđŸ˜! Det ska bli spĂ€nnande att se hur formen ser ut imorgon bitti - just nu kĂ€nns det jĂ€ttebra! 💕
Jag och @annaverweij Ă€r Ă€nnu en gĂ„ng "BABY-lena" över hela kroppen, har lyckats skrubba bort liiiiite mer av den gamla tĂ€vlingsfĂ€rgen och myser i pyjamas i detta nu medan halva styrkan redan somnat 😜!
Nu ska jag uppdatera min summering av förra helgen till er tĂ€nkte jag đŸ‘đŸ»đŸ˜Š! Imorgon Ă€r min och Annas plan att vila fram tills inregistrering medan de andra brudarna gĂ„r pĂ„ Festivalen 💕!
PĂ„ LÖRDAG smĂ€ller det IGEN 😜 galet! 
Natti natti pĂ„ er allesammans!!! 


#luciapokalen2015 #teamfocusonfitness #bodyfitness #hotellÀlvsjö #fitnessfestivalen2015 #fitnessfestivalen #stockholmsmÀssan

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: