focusonfitness

Dietdag 140: 1 v till SHOW TIME & Sista Ryggpasset ❤️

Kategori:

Dietdag 140:


Idag har det varit tight mellan uppdateringarna på Instagram 😝 hehe Det blir lätt så sista veckan, är själv förvånad över formen och kan inte riktigt fatta att vi ÄNTLIGEN är i mål typ 😍🙊! Vill dock passa på att njuta nu av denna veckan för sen PLÖTSLIGT så är allt det roliga över 😳!
Det blev faktiskt lite CARBS imorse, Goa knäckemackor med ägg och kaviar 😍 Mumma! Massa fix hemma idag med förberedelser i för tävling och TEAMTRÄFF och har kört mitt allra SISTA Ryggpass nu oxå 👌🏼💋! Blev 45 min Kardio på löpbandet efteråt så slapp PWn nu ikväll 😋 skönt att bara komma hem, ta en varm dusch, förbereda för morgondagen som är 1a dagen på tömningsveckan och pilla med lite annat inför den här sista SPECIELLA veckan vi har kvar 👌🏼! Jag kommer att jobba Måndag 07.20-21.00 och Tisdag 09.00-19.00 seeeen se jag semester resten av veckan, gött 💪🏻😍! Testade att göra egna laddningskakor som jag kanske ska ladda med innan AFn på Söndagen 😉 fick sjuk pump på gymmet idag efter det, såååå vi får se 😉 men Flap Jacks blir det iaf 👌🏼❤️!
TEAMTRÄFF nu ikväll för en ordentlig genomgång av Tömningsveckan, Posering och förberedelser 👍🏻😃 Vi har koll ✔️!
Jag är så OTROLIGT stolt över både Paula och Anna som verkligen gått ALL IN med träning och diet och tagit sig heeeela vägen hit till Tömningsveckan...grymt imponerad 💪🏻❤️ Fasen vad grymma ni är tjejer 🌟 Bästa adepterna!! Det ska bli såååååå j*kla roligt att se er i strålkastarljuset ✨💕 Jag kommer tappa det helt tror jag 🙊😊! Kämpa på nu sista veckan @_paulaaberg_ och @annaverweij Snaaaart SHOW TIME 🎥💋! Någon ifrågasatte för nån dag sedan varför ni aldrig fick se RYGG på formbilderna...sooooo today IM BRINGING SEXY BACK...YEPP 🎶😜! 


#teamfocusonfitness #dietdag140 #enveckakvar #bodyfitness #athleticfitness #decembercupen2015 #formkoll #tramträff #hälsopunkten #backattack #nocarbsfromtoday #fitness

Kommentarer


Kommentera inlägget här: