focusonfitness

TÄVLINGSDAG nr 1 - BODYFITNESS ❤️

Kategori:

TÄVLINGSDAG nr 1 - BODYFITNESS ❤️

Vaknade torr som en öken i munnen, sköljde med lite vatten så gick det över 😜! Snart dax för Riskakor igen ju 😉! Uppe med tuppen för att snart dra ner till frisören 😍
IDAG smäller det - GALET TAGGAD!!! Men nu vill jag bara trycka i kroppen massa socker Så att det blir lite tryck i de här stackars musklerna 😂!
GOMORRON ALLIHOPA! 💋


Del 2
Färdigsminkade och håret är på plats OCH vi är på plats i Vilorummet "backstage" 😊 
SJÄLVKLART har jag min LYCKOAMULETT med mig här bak ❤️ Den symboliserar "Blid, Svett, Tårar och fantastisk tillhörighet" 🌟
Kl 10.00 ska vi få vårt sista lager färg 👌🏼! Jämna till och fylla på lite extra!

Del 3


Wiiiiihooooooo 😜💕🌟💪🏻 Det blev en 3:e plats i klassen -168cm 😋! Jag är så sjuuuuukt NÖJD och så jäkla GLAD! Det BÄSTA AV ALLT är att jag poserade bättre, var mindre nervös än förra gången och det VIKTIGASTE av allt...jag NJÖÖÖÖT MYCKET mer 😊 av det där förbaskade strålkastarljuset ☀️!
Sjukt stolt över min vackra team adept @annaverweij som kammade hem 5:e platsen i sin klass Bodyfitness -163cm ❤️ Så jäkla grym du är snuttan, stolt vän och coach ska du veta!! 👌🏼😘
Och....MILJONER TACK till alla mina fina människor somsoenderat hela FM här för att HEJA fram oss till dessa placeringar 💕 Ni har ingen aning om hur mycket det betyder ✨💕🌟 Ni är BÄST!!!
Och alla ni som HEJAT hemifrån med sms, Facebook och Instagram - Jag blir så rörd av all er uppmärksamhet 😊❤️ TACK finisar!! 💋
Jag och min kära team adept @_paulaaberg_  hänger kvar här på Scandic Hotell för ny inregistrering tills imorgon när hon debuterar i Bikinifitness och jag i Athletic Fitness 🌟👑! 

3:rd Place - Yeeeaaahhh!!!
#bodyfitness #decembercupen2015 #scandicstarhotell #scandicstar #teamfocusonfitness #breezefitness #wiiiiiihoooooo

"Why be average when you can be more"



Kommentarer


Kommentera inlägget här: