focusonfitness

DECEMBERCUPEN 2015 - ATHLETIC FITNESS 🌟

Kategori:

DECEMBERCUPEN 2015 💕

ATHLETIC FITNESS Damer Öppen klass 🌟

Mål VS Resultat 👑👌🏼
Som sagt, det är dags att summera och avrunda helgen som varit! Man har inte riktigt haft tid över i veckan att reflektera över vad man FAKTISKT har gjort 😜. Jag finner fortfarande inga ord för hur J*KLA GALET jag tycker att det var att ta hem 1:a platsen 😳😊🙊! MÅLET med ATHLETIC FITNESS satsningen var att kunna ta mig hela vägen till scenen med min CHINS och DIPS träning utan att förstöra min nacke & att faktiskt debutera i AF och testa på det oxå 😍! Både mitt och Tims mål var att vi skulle ta oss till FINAL så att vi åtminstone skulle få köra RODDEN 👌🏼😝🙏🏻!
Mer specifikt styrkemässigt så var det att åtminstone göra mina PBn på tävling  och att ro minst 300 m.
Nedan följer mina PB:n VS Tävlingsresultaten 👊🏼🏆✨:
CHINS PB: 17st ➡️ 17st
DIPS PB: 24st ➡️ 21st (22st1st bortdömd)
RODD 1 min PB: 308m ➡️ 298m
FYSIKEN: Inga poäng el liknande på denna ännu men gissar att jag vann en hel del på Fysikronden 😉👑🏆! Jag är varken nöjd med DIPSEN el Rodden egentligen men man får ju tänka på att man varit tömd på vätska i 24 Tim innan BODYFITNESS på Lördagen & 24 Tim sen IGEN inför ATHLETIC FITNESS på Söndagen....sååååå JO 😃 Jag är VÄLDIGT NÖJD med min prestation OCH dessutom tog den mig till en 1:a plats på pallen 💕👑🏆! STOLT som en tupp över denna placering faktiskt och det var mycket känslor uppe på scenen under prisutdelningen ❤️! Där står man tillsammans med så många andra GRYMMA athleter och enligt domarna så är det JAG som är BÄST 😝😍😋 Konstig känsla det där 😊! Det kommer nog ta ett tag innan jag fattar detta på riktigt...❤️! En sak är iaf säker - jag kommer att leva på denna helgen i EVIGHETER 👌🏼💕🌟! 


#athleticfitness #af #decembercupen2015 #teamfocusonfitness #målvsresultat #summering #fitnesscompetitor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: