focusonfitness

TÄVLINGSDAG nr 2: ATHLETIC FITNESS 🌟

Kategori:



Att STARTA DAGEN och en NY VECKA med denna helgen bakom sig känns ju inget annat än FANTASTISKT 👑🔥🏆! Kammade alltså hem 1:a platsen i ATHLETIC FITNESS Damer Öppen klass igår på DECEMBERCUPEN 💕👊🏼
Jag har nog inte fattat det riktigt ännu 🙊 det känns helt overkligt!
Och med den statusen kroppen hade efter Lördagens utmaningar i BODYFITNESS -168 🌟 En Tömningsvecka bakom sig och 24 Tim utan vätska inför BF:n på Lördagen, drack 0,5 liter COLA och 0,5 liter vatten efter tävling och ströp vätskan igen runt 16.00 😳!
Ännu nästan 24 Tim utan vätska för att vara så bra som möjligt i Fysikronden i AF:n igår 😝 
Kom hem sjukt sent efter Integistrering på Lördagen inför Söndagen, sov ca 3 Tim innan klockan ringde 03.00 - Frisören och sminkösen kl 03.30 för mig och @_paulaaberg_ 😜 Alltså MIN KROPP när jag vaknade 😝🙊 Jisses...Hjärtklappning, sjukt ont/kramp i vader och lår , yr i huvudet och helt skakig! Jag kan säga att i den stunden kändes MAX PRESTERINGAR lååååååångt borta! 🙊Efter Hår och Make-Up rullade Bootcamp bilen direkt in till Scandic i Lund 😍 Dax för nya lager färg och för att coacha Paula inför hennes Bikinifitness debut innan det var dax för mig att inta scenen! 
Jaaaaaaaa....detta var VÄLDIGT OVÄNTAT men f*n vad ROOOOOLIGT 😍🌟💪🏻👑 Ovanpå allihopa så kammar @timmostrom min "Partner in crime" under den här AF satsningen OXÅ hem 1:a platsen i sin klass 😂🌟👍🏻🏆 Alltså såååå sjukt!! DREAMTEAM!
Jag är så j*kla GLAD & väldigt STOLT måste jag säga 👌🏼💕 Det här kommer jag att leva på läääääääänge nu!! 👊🏼
Ännu en gång TUSEN MILJONER tack till alla er som HEJAT från start och till alla er som var på plats och skrek på mig 💋 TOPP verkligen - FANTASTISKT publikstöd hade vi ❤️✨💪🏻!
Nu laddar jag och min ena Team adept @annaverweij om inför LUCIAPOKALEN i Stockholm i helgen 👊🏼😃!
Ny Tömningsvecka startar IDAG 👌🏼🌟! 



Jaaaahapp....BOOOOOOM 👊🏼!!
Det blev minsann en DUBBEL 💕🔥👑!
Både jag och @timmostrom drog hem 1a platsen i ATHLETIC FITNESS detta året!!
Asså jag finner inga ord....
DREAMTEAM 🌟👑🔥❤️!!!! 

#athleticfitness #decembercupen2015 #af #1aplats



#decembercupen2015 #athleticfitness #bodyfitness #teamfocusonfitness #fitness #fitnesscompetitor #firstplace #happiness #joy #boost



Kommentarer


Kommentera inlägget här: