focusonfitness

2012 vs 2015 💜

Kategori:

2015 vs 2012


Att BLICKA tillbaka Ă€r VIKTIGT đŸ‘ŒđŸŒđŸ˜Š! Innan jag börjar prata nya mĂ„l och avslöja mina planer för er sĂ„ vill jag pĂ„visa hur nyttigt det Ă€r att faktiskt blicka tillbaka och lĂ€ra sig att SE vad man Ă„stadkommit under resans gĂ„ng 🌟🏆!
Första bilden Ă€r frĂ„n finalen pĂ„ LUCIAPOKALEN 2012 dĂ„ jag Ă€ven dĂ„ placerade mig pĂ„ 5:e plats & bilden till höger Ă€r frĂ„n nu LUCIAPOKALEN 2015 Ă€ven nu en 5:e plats 👑!
Men som du sa @annieleew denna 5:e platsen Ă€r pĂ„ en helt annan nivĂ„ Ă€n den förra, bĂ„de motstĂ„ndsmĂ€ssigt OCH kĂ€nslan inom mig - med bilderna blev det vĂ€ldigt tydligt 😂!
Japp...jag har vunnit ALLT jag efterstrĂ€vade med denna tĂ€vlingsdieten đŸ‘ŒđŸŒ mer massa, bĂ€ttre posering, mer sjĂ€lvsĂ€kerhet pĂ„ scenen och viktigast av allt - jag har mĂ„tt hur BRA som helst under resans gĂ„ng 💕👑đŸ’ȘđŸ»! VĂ„ga satsa pĂ„ det DU tror pĂ„ Ă€ven om resan dit Ă€r lĂ„ng - ROM byggdes inte pĂ„ en dag đŸ˜œđŸ‘đŸ»! 










#bodyfitness #teamfocusonfitness #muscles #progress #förÀndring #sidepose #5eplats #luciapokalen2012 #luciapokalen2015

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: