focusonfitness

Dietdag 141: Tömningsvecka - VATTENDAG 1 😝

Kategori:

Dietdag 141 (VATTENDAG nr 1):

SÄLVECKA nr 1 har dragit igång!
Morgonformen på 56 kg.


Det var igår detta 😜
Jag var så jävulskt trött när jag skulle lägga mig så orkade faktiskt inte uppdatera er igår 😘 men här kommer den! Tömningsveckan är igång vilket innebär att man fyller kroppen med massa vatten samtidigt som man äter vätskedrivande för att skjutsa igång systemet...så sista dagen sen innan tävling när man inte dricker så går systemet på högvarv och kroppen fortsätter att driva ut vätska tills man är helt torr och "huden kommer närmre muskeln" det är först nu de riktiga konturerna träder fram 😘👌🏼!
Dessa första dagarna minimeras kolhydratintaget dessutom så det rinner verkligen rakt igenom 😳!
Jag tror nääääästan att jag fick i mig mina 5 liter vatten idag (igår).
Jobb 07.20-21.00 liiiiite för långa dagar att ha nu precis innan och drygt med vattendrickande och kisseriet på jobbet, känner mig ofokuserad. Har faktiskt lyckats korta ner dagens jobb litegrann så att jag kan gå 16 istället för 19. Tråkigt att inte få träna mina Goa tjejer ikväll 😳 men man vill ju kunna leverera till sina PT klienter 😘❤️! 
VIKT IDAG: 56 kg (käkade sent i Söndags)
3 PWs har jag hunnit med, en utomhus innan jobb, en på jobb på lunchen och en nu ikväll på HP 👊🏼😋! Nu ska de sista grammen göra ännu större skillnad! Inte många dagar till man får röra på sig 🙊! Det blev en sväng i klackarna oxå, det känns bra men behöver nötas nu sista dagarna 💪🏻💕. Personligen är jag sjukt nöjd med formen sen hur långt det räcker tävlingsmässigt vet jag inte - DET MÄRKER VI ❤️! 


#teamfocusonfitness 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: