focusonfitness

Dietdag 142: PROCEDOS & NAGELFIX ❤️👌🏼

Kategori:

Dietdag 142 (VATTENDAG nr 2):


Ja då har redan vattendag 2 passerat, 5 liter vatten imorgon också sen drar vi ner på det 👌🏼😋!
Såg till att sluta tidigare idag, så förutom PT klient på HP imorgon bitti så har jag jobbat KLART nu innan tävlingen 😍 Fullt FOKUS sen på allt annat som ska fixas och donas med innan helgen!
Körde lite poseringsträning efter jobb och testade lite olika rörlighetsövningar för att bättra på min höger-rotation i side-posen 😊 Den har blivit riktigt dålig senaste veckorna 😳 Kommer liksom inte runt!
Självklart använde jag PROCEDOS Plattformen som grund för mina rörelser i alla planen 😍! 
PW imorse och PW på lunchen så nu ikväll kunde jag bara njuta av att få naglarna fixade hemma hos Linda 💕 Och fina Goa @ka_linda skickade med mig hembakta "Mini-sockerbullar" med vaniljkräm i 😋 som jag jan kränga efter tävling på Lördag el Söndag! 👌🏼 GUD så gott det ska bli på Söndag @_paulaaberg_ och @annieleew  Med middag på TGI och dessert på PRONTO 😝 - BECAUSE we Will be WORTH IT!!


#teamfocusonfitness #nagelfix #nagelmode #snygganaglar #pw #mobility #rörlighetsträning #procedos #3dträning 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: