focusonfitness

Dietdag 90: Mys på stan med mamma ❤️

Kategori:

Dietdag 90:

En sådan där LEDIG DAG som levererar och fyller på med ENERGI 💥👍🏻!
"Ägga-macka" med kaviar till frukost.
Vikt idag: 58,7 kg 😜
Det går fortfarande neråt, ju längre bort vi kommer från "den där" veckan desto bättre ser det ut både på vågen och i spegeln - känns gött!
Idag har jag spenderat hela dagen i ☀️ på stan inne i Malmö med min fina mamma ❤️ Strosst runt på gågatan, ätit Kycklingsallad på "CONDECO", shoppat en massa, fikat (Cortado & ett proteinbar för min del) på "Lilla Kafferosteriet" 😍
Malmö har en väldigt vacker innerstad om man bara öppnar ögonen och ser omkring sig ✨! 
Under kvällen har jag fixat lite här hemma, sorterat bland alla mina gamla Afrika smycken och varit ute på en PW i byn 💪🏻! Det blev inget ÄTARMÅL idag, ingen som ville ut och käka idag 😝 MEN imorgon blir det 👍🏻😃! 
Nu är det dags att sova, Bootcamp kl 09.00 imorgon nere på Playan och efter det AF pass med Tim på Breeze - Läääängtar och har vilat från träning idag så att jag är FIT4FIGHT imorgon 💪🏻👊🏼🔥!

#dietdag90 #fika #malmö #mys #solsken #långlördag #dietfika #dietlunch #påstan #ledigdag #energi 


Morgonformen - Lördag
Benen börjar ta sig nu oxå 👍🏻❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: