focusonfitness

Dietdag 89: DIPS & Fredagsmys med Idol & Paula ❤️

Kategori:

Dietdag 89:

Härliga Fredag och nu är det helg IGEN 😜! Jobb och efter det blev det träning, lite kluven på vad jag skulle köra idag CHINS el DIPS 😳 Ska ju köra mitt första AF pass med Tim på Söndag och vill vara pigg och glad i både Chinsmusklerna och Dipsmisklerna 👊🏼😝 Det blev DIPS och lite Axelövningar på det samt poseringsträning. Försökte hitta mitt "mantra" i T-walken OM man nu skulle lyckas ta sig till final och få göra den 😘! Passet kändes SÅDÄR - 10 kg i DIPSEN och det blev 10+10+8+8 st då absolut inte det bästa! Dock tittade ribborna fram på Axlarna i hantelflyesen ❤️👍🏻 Det kändes ju j*kligt gött 😃! Kvällen har spenderats HEMMA tillsammans med min Goa vän @_paulaaberg_ ❤️👑💋 En sjukt god kycklingsallad, ett proteinbar och en kaffe och lite IDOL på det ✨! Japp tro det eller ej men TVn har varit på för andra gången sedan jag flyttade in för 1 månad sedan 😋! Dagens vikt: 59 kg jämnt 👌🏼🔥
Det är dags att smälta fett om man ska hinna komma i tävlingsform på 8 v 😜 Ca 5 kg till ska bort på mig! Har kört PWs varje dag denna veckan (förutom idag) det känns bra, skönt att komma ut! Nä mu ska jag hoppa ner o krama om kudden så att man får sina sömntimmar ❤️ Tvätten väntar imorgon bitti sedan UTFLYKT med mamma 😃! 

#dips #af #bf #bodyfitness #athleticfitness #vänskap #myskväll #fredagsmys #idolmys #hemmakväll #träna #fitness #fitnesscompetitor #diet #dietmat #proteinbar #dietdag89


Fredagsformen - känner mig lite vätskig!



 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Wow, bra jobbat! Vilken inspiration! :)

    Svar: Tack snälla 😃 kul att det gillas 👍🏻❤️
    Josefine Sidnor

    2015-09-25 | 23:35:28
    Bloggadress: http://purebyme.blogg.se

Kommentera inlägget här: