focusonfitness

Dietdag 84: PW med LÖSGODIS i fickan 😝

Kategori:

Dietdag 84:

Hemma-Söndag med STÄD, TVÄTT, MATLÅDEFIX & LägenhetsFIX 💋
Kunde haft roligare men allt detta måste ju oxå göras ibland! Nu börjar det bli ordning bland kläderna äntligen 😍👌🏼 Tack vare fin hjälp med garderoberna idag ❤️! Toan börjar bli färdig som jag tänkt mig den för tillfälligt...ja det tar son lilla tid, allting kostar ju pengar 😝! 
Var precis ute på en PW irriterad, ledsen och förbannad med knutna händer, tårar i ögonen och LÖSGODIS i fickan 😳🙊 Är det illa då eller 😂!? Haha...ehhh JA!!!
Jag har också mina "spöken" som jag försöker bearbeta ❤️👊🏼
 Nä hela helgen har varit allt utom fokuserad på DIET. Det var den sista helgen innan tävling som jag är tvungen att vara hemifrån - tänkte faktiskt avsluta den med lite godis för IMORGON är det KICKSTART för 2a halvan av dieten...9v kvar bara SÅ i med en VÄXEL TILL nu 💪🏻✨💥😃! Känner mig pepp och taggad för det nu! Kommer börja min vecka med massor av ENERGI 💥 och ett styrkepass på gymmet imorgon innan jobb😉! 
Påminn mig att jag ska BERÄTTA om min lilla GODISPÅSE imorgon - haha hur är man funtad egentligen!? 😝😂
Vikt idag: 60,7 kg MASSA vätska
Självklart PW i mina bästa walkingskor - mina CONVERSE!
En morgonformsbild till er från imorse 😘!
Blomman var jag bara tvungen att ta en bild på och visa 😍 Fick den för 2 v sedan av ett gäng klienter - Så himla fin och så himla mycket jag @tinaekdahl ❤️ gillar den verkligen OCH den lever än 😳😉!
Nä nu ska jag ÄTA UPP mitt GODIS och efter det ska jag köra lite "MENTAL TRÄNING" innan jag lägger mig @annikahelsunt @sommarpt 😉👊🏼 Nu kör vi!!

#teamfocusonfitness #pw #converse #blomma #svenskaklassiker #mys #wt #weighttrainer #mentalträning #formkoll #söndag #taggarmåndag #ätarhelg #godis 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: