focusonfitness

Dietdag 77: Maxning 1 min i Rodd & Hemmafix

Kategori:

Dietdag 77:

Igår Söndag var detta 😃
VIKT: 60,4 kg 🙊 efter alla helgens gottigheter!
Blev ett kort träningspass efter Bootcamp och Tvätt 😜👍🏻 Körde DIPS innan jag mötte upp @timmostrom för att Maxa 1 min i Rodden tillsammans 😊👊🏼 Nöjd med resultatet verkligen, detta blir nig bra! Sjukt kul att kunna vara 2 och köra - Seriöst!! 👌🏼 Guld värt ju!
Idag har jag skött dieten som vanligt och hamnat på mina 1600 Kcal 😜! Bjuder på lite formbilder nu när ribborna börjar titta fram på Axlarna 😝💃👌🏼! Testade att värma en Questbar Brownie smak i mikron typ 30 sek som lite kvällsgott igår - blev sjuuuuuukt bra 👌🏼 KLADDKAKA 😋! 

#af #athleticfitness #bodyfitness #mat #dietmat #quest #questnutrition #dietdessert #formkoll #rodd #maxrodd #motivation #helavägentillscenen



Kommentarer


Kommentera inlägget här: