focusonfitness

Dietdag 74: Mest SKIT & mindre skit...haha!!! 😂

Kategori:

Dietdag 74:

...en sådan dag som RULLAR PÅ som alla andra men...HJÄRNAN STÅR STILLA 😝! Aja nu är den över och jag hoppas på en härlig morgondag! Har dessutom en grym helg att se fram emot med #teamfocusonfitness ❤️
Vikten står stadigt stilla: 59,7 kg 😝
Tror helt enkelt att jag måste SKITA 🙊😳✨! 
Magen börjar iaf ta sig och det är ett bra tecken - denna bilden är snart 1v gammal! Beach bilden är från igår innan Bootcamp passet 😍!
Imorgon kväll blir det en mysig kväll ute med Bootcamp gänget på KICK-OFF middag inför den leriga hösten. Vi ska till OCCO restaurant i Malmö 😘 Ska bli sjukt spännande! 
På Lördag morgon - tiiiiidigt lämnar vi Skurup för att åka upp och titta på SM i Allingsås i Byggning och AF 👍🏻😜! Ska bli riktigt roligt med lite Tävlingsfeeling och inspiration! 
Avslutade min dåliga dag idag BRA - mycket bättre än jag kunde ana, blev bjuden på dietmiddag hos @jensner 😃💋 och fick dammsugat ur bilen och handlat "massäck" till Lördag. Skönt med lite vardagliga sysslor när hjärnan e kaputt o magen skriker efter mat 😳 Idag är första dagen på dieten som jag varit hungrig heeeeela dagen trots att jag ätit bra! 😫!
ÄTARMÅL imorgon - Wiiiiihoooo!! 💪🏻💃

Hoppas att ni haft en mer energifylld Torsdag än jag 😃 Nu är det dags att släcka lampan och vakna pigg o glad imorgon! ❤️❤️❤️

#diet #tävlingsdiet #teamfocusonfitness #abs #mage #dietdag74 #beach #sunset #mossbystrand #dietmiddag #sm #allingsås #smallingsås #helg #skitdag #trött #hungrig 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: