focusonfitness

Dietdag 72: RYGGCENTRUM - "TREAT" för ömma muskler 👌🏼❤️

Kategori:

Dietdag 72:

Snacka om att det svänger upp och ner med vikten 😃 Idag hade jag gått upp 1,2 kg och jag låg t.o.m under någon 100 kalori igår!
Dagens Vikt: 59,7 kg
Testade att göra en hemmagjord Risichoco på Basmatiris, Turkisk Yogurt och Chokladprotein 👌🏼😝 det blev faktiskt ganska bra!! Kraftigare mellis eller en lunchlåda när man har ont om tid el måste ha med sig något kallt 💋 rekomenderas!
Träningen idag blev ett RODDPASS med @timmostrom 😜 Fy F*n vad de dör första intervallerna tog kål på en 😳 Vi körde 500,400,300,200,100,100 m med 1,5 min vila mellan - KRÄKMEDEL men ändå är det skoj på något sjukt sätt 👍🏻😝! Kul att kunna köra ihop med någon annan som också ska köra AF 👍🏻😋! 
Efter jobb blev det ett litet äventyr till Lund för behandling av skulderblad och bröstmuskler hos Skånes/Sveriges bästa Massageterspeut (Zcolt) på Ryggcentrum i Lund ❤️ Alltid väl omhändertagen där 👍🏻! 
Z var med mig under hela min förra tävlingsdiet med behandlingar och blev på vägen en mycket god vän 😍 då det känns alltid bra att komma upp dit 👍🏻😜! Förutom att det alltid luktar NYBAKAT när man stiger av bilen mitt inne i Lund 😳! Blir alltid lika sugen! 😫💥💋
De har även bra Kiropraktik för er som bor i närheten av Lund! 
Avslutar dagens inlägg med att säga att:
- Låten "Jonny G" med Badpojken är SJUKT bra!!! 💪🏻😃🙊😘💋!!!! Nu taggar vi Onsdag vänner - Dags att sova!

#pt #teamfocusonfitness #fitness #bodyfitness #athleticfitness #form #behandling #ryggcentrum #ryggcentrumlund #lund #rispudding #jonnyg #badpojken #rodd #rowingintervals #rowingmachine 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: