focusonfitness

Dietdag 71: LÄGSTA VIKT & Måndag 👌🏼

Kategori:

Dietdag 71:

Igår...
Litegrann av en sovmorgon då jag började jobba kl 09.00 och INTE planerat in träning innan jobb - skönt! 😜
Det blev ett BENPASS på lunchen och det gick bra, 24 min uppvärmning med rörlighet för höften samt böj i 3D så hann jag typ 3 övningar efter det 😉 körde Böj i Smithmaskinen, Utfallssteg med hantlar och faktiskt sittande Benspark. Genomsvettig o trött 👍🏻!
Väl hemma vid 20.00 på kvällen stod matlagning på schemat 😃 Blev en dietvänlig köttfärssås och ris till det! Min köra vän och teammedlem @annaverweij kom över på en kaffe och för att titta på lägenheten 💋 Trevligt!
ALLRA LÄGSTA VIKTEN: 58.5 kg IDAG 😳!
Fick en chock när jag ställde mig på vågen. Det känns ju gött 👍🏻😃! 
Lite fix med mobil, bilder och överföringar till mitt i natten sen var det dags att sova! Ny dag idag och nya utmaningar 😋👌🏼✨! 

#teamfocusonfitness #legday #mylife #dietdag71 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: