focusonfitness

Dietdag 69: ÄTARMÅL blev Bröllopsmiddag ❤️

Kategori:

Dietdag 69:

Jobb på FM och "Intern utbildning" med mina Goa kollegor efter det 😍


👍🏻! Därefter TRÄNING & POSERING! Träningen kändes sådär - CHINSEN kändes bra men fick ont i huvudet och ögat igen på sista setet och detta var ju första övningen 😳!
Idag körde jag BARA mina nya höftövningar som jag fick under FM "Screening" under utbildningen! Mest för att experimentera lite, för att se hur höften påverkar oss även hängandes 😜❤️😋! Vikten: 59,6 kg
Massa KÖBE-MAT idag. Kaffe och Proteinbar till frukost och en FOODBOX till lunch innan träning! 😉 
Efter träning hanns det inte med mycket mer än dusch i hår/sminkfix innan det var dags att bege sig in till Malmö för att hämta upp Familjen Friman ❤️
ÄTARMÅL på PINCHOS igen - gotteligott gott 😋! 

#dietdag69 #teamfocusonfitness #ätarmål #chestmeal #backattack #chins #posering #rörlighet #hipsdontlie


Formkoll ❤️


Min gåva till dessa underbara människor 💋 Bröllopspresent blev Middag på PINCHOS i Malmö ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: