focusonfitness

Dietdag 68: "TREAT" hos frisören & FLYTTSTÄD från Helvetet 💋💥

Kategori:

Dietdag 68:

En riktig "TREAT" hos frissan idag ❤️ Nya violetta toner i håret och "AF-flätan" är under prövning 👍🏻😜! Tack bästa @tinaekdahl för en härlig stund och för en GRYMT SNYGG ny hårfärg! Tina kommer att fixa iordning oss alla teamtjejer innan tävling i November och det känns som att vi är i trygga händer 👌🏼💋! Bor ni i Malmö trakten är det @harstudionmalmö och @mkfotograferar ni ska besöka för tävlingsfrisyr - FANTASTISK hon med ❤️👌🏼!!!! #fredagsmys #studionoi #nyfrisyr #fläta #affrisyr #egentid #violett #coolafärger #slingor


KUL Fredagsnöje....😂...FLYTTSTÄDA!!!
Verkligen INTE detta man vill göra ensam  en fredagkväll precis... 😫 
Varken på Diet eller som nybliven Singel - detta SUGER 😡
Hemma om på en kaffepaus ☕️ och för att hämta pallen så att man når in överallt 😝! J*vla SKIT lägenhet!!! 💥

#flyttstäd #skitlägenhet #fredagsnöje #fredagsmys #kaffepaus


Och detta var ju igår....
Japp en Fredag kunde varit roligare 😳 Det blir inte alltid som man tänkt sig och igår blev det INTE det 😢 slutade med att jag fick stå själv i gamla lägenheten och skrubba FLYTTSTÄD till 01.00 på natten! Phuuuuu...det tog ju aldrig slut! I 6 Tim höll jag på men SKITEN blev typ färdig 💪🏻😃 tänker inte sätta ett finger till där inne nu! Rengöring av fläkt i köket och putsning av fönster är det jag lämnat efter mig 🙊! 
Kort dag på jobb vilket var skönt efter en lång vecka! Fick till ett träningspass på lunchen med DIPS och 3D övningar i både flyes o pressar för axlarna ❤️ Gick skit i DIPSEN - fick sån j*kla huvudvärk 😳! Gick liksom upp i höger öga och det blev svårt att se på ögat oxå 😝 Blääää! Massa spänningar i nacken nu efter all psykisk påfrestning och det "fysiska" sittandet vid datorn på jobb 😡! 
POSITIVT igår var de härliga timmarna jag fick hos frisören för att fixa till mitt hår - Egentid och en lugn stund ❤️!
Vikten: 59,6 kg så den har iaf överraskat mig positivt - HÄRLIGT!!! 👍🏻😜

Nu hoppas vi att det fortsätter så - ÄTARMÅL Lördag känns sådär eftersom det stått stilla så men jag vill fortfarande skylla på menscykelns påverkan 😉 - ett j*vla påhitt det där 💋🙊.

#teamfocusonfitness




Kommentarer


Kommentera inlägget här: