focusonfitness

Dietdag 67: ÄNTLIGEN DAX att välja BIKINI ❤️

Kategori:

Dietdag 67:

För det är ingen VANLIG DAG för det är ...VÄLJA BIKINI dag HURRA HURRA HURRA 💃😍 👙👌🏼💥💪🏻!
För bara ett tag sedan kändes denna dagen som om den var väääääldigt långt borta 😃 IDAG var det dax...för teamet att åka upp till @perfectfitbikini och till Sabina för BIKINI provning ❤️ och beställningar 😍🙊! Shit, tänk att man ska upp på den dör scenen igen - haha oooooo det ska bli så spännande! En come-back 3 år senare, 3 år efter att jag satt i bilen på vägen hem från första tävlingen och planerade redan då hur NÄSTA BIKINI skulle se ut 😝! Så denna bikini som jag beställt kommer att bli preeeecis så som jag tänkte mig då - HÄFTIGT!! 💋 Känns riktigt bra att ha anlitat Sabina Larsson - en go och proffsig tjej 😜👍🏻❤️! 
Sjuuuuukt skoj att se tjejerna @annaverweij och @_paulaaberg_ idag i provbikinis och att se hur det BLINGADE både på bordet bland strass och stenar och i deras ögon ❤️ Det här kommer bli så himla bra brudar, nu gäller det bara att komma i form 💪🏻! 
VIKTEN står STILLA på: 60,3 kg 😝
Även idag hamnade jag under planerat intag med ca 150 kcal - så får vi se om vågen ger med sig imorgon 😘! Imorse började jag flytta runt den inne på badrumsgolvet i hopp om att det skulle vara golvet som var ojämnt just på den platsen där jag brukar sätta den 😂 Haha man e för knäpp alltså! 
Imorgon är det Fredag IGEN, jobb och träning på lunchen är planen sen var planen FRISSAN o fräscha upp håret hos bästa @tinaekdahl 💋 och efter det njuta av att vara lite ledig o kanske hitta på något energigivande MEN tydligen inte 😝 Har ju en lägenhet som måste flyttstädas 😫😢 Bläääääääää!!!!!! Hoppas att eran Fredag ser bättre ut!

#teamfocusonfitness #perfectfit #perfectfitbikini #perfectfitbikinis #bodyfitness #bodyfitnessbikini #af #athleticfitness #athleticfitnessbikini #fitness #strass #swarowsky #cristals #kristaller #stenar #bling #glitter #glamour #fitnesscompetition 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: