focusonfitness

Dietdag 65: PW & Proteinbullar 👌🏼💋

Kategori:

Dietdag 65:

Vikten står stilla just nu: 60,3 kg 😝
Idag...jobb 07.20-19.00
Körde ännu ett lunchpass - BEN stod på schemat 😍 Phuuu...j*klar vilket tryck jag fick i benen! Började med lite 3D övningar på prickarna med viktvästen sen Böj i Smithmaskinen och sittande Benspark efter det - Det bar DOM benen 😂 Haha..och tiden, 1 Tim är för lite för en ordentlig uppvärmning och ett BENPASS 😱! 
Hemma slängde jag på mig PW skorna och drog mig ut på en sväng ca 50 min blev det 👌🏼 med endast 1000 Kcal i kroppen så kändes det ändå helt ok - det innebar dock ett mycket sent kvällsmål...faktiskt I SÄNGEN 😍 eftersom jag ännu inte har en TV så kunde jag lika gärna mysa ner under täcket 😜👍🏻!
Bakade en sats Proteinbullar efter promenaden och gjorde min dietvänliga Kyckling/Curry röra så det blev mackor och en kopp Kanelte ❤️. Tror nog tyvärr att det sena målet kommer göra 0 framgång på vågen imorgonbitti! Känns även som om det är något lurt med hormonerna i kroppen just nu 😉💋! Nä mu ska jag sova! Imorgon väntar ännu en lång arbetsdag dock med lite "mjukvävnads-treat" inne hos chefen mitt på dagen 😃👌🏼 Seth ska behandla mig kring skulderbladen - ska bli spännande att se vad som händer 🙊! För Dipsens skull! 
Natti natti på er allihopa 😘!

#teamfocusonfitness #proteinrecept #proteinbullar #proteinbak #kvällsmat #bodyfitness #athleticfitness #pw 


SKURUP idag...

HEAVEN is on FIRE 🔥 ...and so are u so make sure you always keep that FIRE burning ❤️
Kvälls PW - Jodå det fanns massor av energi, det sitter oftast i huvudet...DET är SANT!!! 😜👍🏻 

#pw #kvällsfys #aw #afterwork #nature #amazing #freshair #power #energy



Kommentarer


Kommentera inlägget här: