focusonfitness

Dietdag 99: PWs *2 Tim och Nöt-Cremes Protein 👌🏼😋❤️

Kategori:

Dietdag 99:

Visst är det heeeelt galet!? 😜 Inorgon är det 100:de dagen på DIET 😝👌🏼 helt sjukt vad tiden sprungit iväg ju! Jag är så stolt över mina teamadepter @annaverweij & @_paulaaberg_ att de kört järnet hela vägen hit...😉👊🏼 Galet bra tjejer! Nu händer det grejer o plötsligt kommer det bara vara 1 månad kvar ❤️ Ni e grymma!
Vikt imorse: 58,5 kg
Det blev lite sovmorgon, så j*kla skönt att sova ut, PW på 1 Tim på lunchen på jobb och nu ännu en PW på 1 Tim i byn 💪🏻💋 Ni vet det här med att se TV är inte riktigt min grej 😜! Har just njutigt av en fantastisk kvällsmacka...VISST är det GOTT med macka innan man lägger sig!? 😋 Låg på 855 Kcal när jag kom hem så hade ju ganska mycket kvar att käka 👍🏻 Proteintoast med 2 små kokta ägg och Kalles kaviar på det 👌🏼 en kopp gott fruktte som min kära moster hittat på semestern 👌🏼😍 Myyyyysig kväll! Var förbi @_paulaaberg_ på en kopp kaffe efter jobb, mysigt och skönt att äntligen få tid till att bara snacka lite skit och uppdatera varandra litegrann💋!!
Vi fick hem vår NYA SMAK på vårat egna svensk tillverkade Vassle PROTEIN idag - Wiiie NÖT-CRÉME 🌰 Min nya favorit 😘👌🏼! Kom in till oss med din Shaker och provsmaka den nu i veckan!! 👍🏻
Formen känns väldigt bra idag och benen börjar ta sig rejält - Skoj när det händer grejer och när man får kvitto på det man jobbar för 😉👊🏼! 
Nä nu är det dags att lägga sig, laddar för ett RYGG pass innan jobb Imorgon för på kvällen blir det FILM-MYS hos @sabinafriman ❤️ 
Nu taggar vi en grym Tisdag mina vänner! 

#teamfocusonfitness #bodyfitness #fitness #athleticfitness #af #bf #pw #äggamacka #kvällsmål #dietmat #vanligmat #ben #wheyprotein #wheyoroteinnötcreme #breezefitness #breezeprotein #dietdag99 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: