focusonfitness

Dietdag 125: AF pass med Tim & Master PW 👌🏼🌟🎃

Kategori:

Dietdag 125:

En LÖRDAG som inte alls blev som planerad men som blev j*kligt bra ändå 💕. 
VIKT: 56,4 kg igen 😜👌🏼
Startade dagen med en BRAK FRUKOST och ett idag lite mindre men taggad "Functional Bootcamp" gäng ute i Svaneholm kl 08.00 😜 Såååå himla fint det är ute i skogen nu 🍁 i Love IT! Bokat AF pass med Tim kl 10.00 på Breeze och tanken var TEAMTRÄFF efter det men pga sjukdom o annat så kunde varken Anna el Paula komma 😳 så vi körde på på gymmet istället! Blev ett Axelpass direkt efter AF passet - GUD alltså...😅 var heeeelt slut när jag kom hem! Det blev 2 Tim vila på soffan och minst 30 min sömn, det behövdes verkligen 😴🙏🏻! Var dock alldeles "vingabruten" när jag steg upp sen 😝! En PW stod på schemat så det var bara att tagga till och bege sig ut 😋 och har man inget planerat en Lördag kväll så kan man ju lika väl hålla sig ute med GRYM MUSIK i lurarna ❤️ bättre det än att hänga framför TVn 👌🏼har man dessutom 3 v till tävling så är all tid värd GULD 👑 då man har energi att förbränna liiiiiiite till och bli liiiiiiiite hårdare 😍! 
Det blev en PW på 2 tim och 30 min 👣👊🏼 Haha tog ett extra Questbar när jag kom hem 💕! J*klar vad det känns i höfterna, blödde om ena foten och jag tror inte det finns EN ENDA MATRÄTT som jag inte kännt doften av i byn denna Lördag kväll 🙊😳 - dessutom är det ju HALLOWEEN 🎃👻🙀 så alla har väl typ gäster o meckar ihop goa middagar idag 💋! Har i stort sett bara duschat sedan jag kom in igen - heeeeelt tömd på energi 😉 Kvällskaffe och sängen på detta. Ser fram emot Vilodag, PW, Posering och matlagning imorgon (och lite Bootcampjobb 😊) 
Nu är det nääääääääääära vänner ❤️
Natti natti på er allihopa och njut av er Lördagkväll!! 👌🏼🍁✨🎃🌟!!!!


#teamfocusonfitness #lördagsfys #functionalbootcamp #bootcamp #bootcampwarriors #chins #pw #masterpw #pbipw 


AF pass med @timmostrom höll mig sysselsatt denna Lördag FM 🌟👌🏼 och ett Axelpass på det 😜! Jag kan inte fatta att vi bara har 2 st AF pass kvar och bara ett som detta - galet 😝! Det har verkligen varit 👑 hittills att ha varandras stöd under denna satsningen - någon som har samma mål, förstår både diethumör och värderingen i "1 repetition mer" från pass till pass 👌🏼💋 Så glad över att vi började "teama" lite 😃! Sen är det självklart alltid inspirerande och skoj att träna ihop med någon som är så målmedveten, disciplinerad och strukturerad 👊🏼🌟 det smittar såklart av sig! Du är grym @timmostrom och det kommer gå bra för dig 💪🏻. Tack för de "Sparkar i r*ven" du gett mig lite då och då 👌🏼❤️ Som sagt GULD 👑! Nu kööööör vi jäääärnet hela vägen - som sagt 22 dagar kvar! Wiiiiiihooooo sen ska vi rocka skiten ur den där scenen 👊🏼✨😎! Tack för idag "Monster Tim" 😋

#af #athleticfitness #teamfocusonfitness #aaeliteteam #chins #dips #rodd #diet #fitness #formkoll #breezefitness #lördagsfys #nocco #celsius #motivation



Kommentarer


Kommentera inlägget här: