focusonfitness

Dietdag 122: Matt i kroppen och långsam i knoppen 😝

Kategori:

Dietdag 122:

Idag har det varit en riiiiikiktigt seeeeeeg dag 😝 Matt och slö i både kroppen och huvudet! 
Började dagen med att inse att den supergoda köttfärssåsen som jag lagade sent igårkväll och tryckte i mig visade sig på vågen vid morgon vägningen...
VIKT: 57,7 kg 😳
Kickade igång dagen med en morgon PW i byn på 1 tim innan det bar iväg in till Ystad för jobb 09-19 😃
Har varit sjukt hungrig eller snarare ruggig och krängt en massa Proteinbars på jobb vilket resulterat i att jag överskridit dagens energiintag med ca 500 Kcal 😝
Va f*n det har kännts som att jag har behövt det för att kunna fortsätta dagen 😁. Får ta igen det imorgon på min kortare arbetsdag, käka lite mindre imorgon 👍🏻😘! Tänkte jag skulle ut på en PW imorgon bitti innan PT klient men...behöver verkligen min sömn nu, sovit kasst flera nätter i rad (en säker orsak till obalans oxå)  Vi får se hur det blir med den, annars får det bli en kvällis istället! ❤️
Avslutade min arbetsdag med ett taggat glatt Bootcamp gäng ute i skogen nu ikväll till 21.00 😜 Ni är helt fantastiska gänget - hittade en lösning idag så att coachen slapp löpningen men självklart tryckte de på MAX ändå 💪🏻 Ni ROCKAR Functional Bootcampare 😍🌟💕! 
Nä...sömn nu tack! Kram o natti! 

#bootcamp #functionalbootcamp #proteinbar #diet #jobbigdag #tuggsugen #questnutrition #questbar #nutramino #teamfocusonfitness 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: