focusonfitness

Dietdag 119: PHOTO SHOOT at The Beach ❤️

Kategori:

Dietdag 119:

Det var igår det ja...en annorlunda dag på mer än ett sätt faktiskt ❤️
Men PHOTO SHOOT på stranden tillsammans med @vanjahellberg @fotograf.hellberg 😜 Sjukt roligt! ☀️ gick ner lite väl fort bara 😳 men nu vet vi det till nästa gång 👌🏼! Tror att det kommer bli en hel del coola bilder, lovar att dela med mig så fort jag fått någon redigerad version - dom är ju coolare då med ljuset etc 👌🏼❤️! Men jag kan säga att det var INTE varmt att springa runt halvnaken på stranden igår EM 😝 även om vädret var helt fantastiskt! 
Hittade mina fina remmar som jag köpte i somras el våras på "Functional Fitness" i Helsingborg 😍 dax att börja testa vad de går för 😘!!
LÄGSTA VIKTA IGÅR: 56,7 kg 💋

#teamfocusonfitness #photoshoot #beach #modeling #model #fitness #mymemories #mygoals #dietdag119 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: