focusonfitness

Dietdag 116: BACKATTACK med Sveriges sexigaste grisbonde 😂👌🏼😜

Kategori:

Dietdag 116:

Idag blev det ett RYGG & BICEPS pass efter jobb 👌🏼😜 slutade ju redan kl 16 idag 😉 lite halvtaggad på träningen idag faktiskt men det gick bra ändå 👍🏻❤️! 
BÄSTA FORMEN hittills på ett träningspass 😉 ådrorna över Axel och Biceps stod typ rakt ut 😳💪🏻 galet!! Nu känner man verkligen att det händer grejer med kroppen 😍!!!
Egentligen skulle jag in till Lund till Z på behandling men ändrade planer 😢! Så det blev storstädning av lägenheten i mörkret istället 💋! Nu är det rent och fint här! Sjukt hungrig nu mot kvällen dock, höll ut så länge jag kunde innan jag alldeles nyss slängde i mig mina sista 250 kcal 👌🏼 1 bar och en kaffe 😋❤️! Nu är jag redo för sängen! Imorgon väntar en morgon PW, Träning efter jobb (Legday) och mot kvällen blir det ett kärt återseende inne i Malmö 😜! En go Fredag helt enkelt 👍🏻! 
I helgen har vi dessutom återträff efter 10 år med Lantanklassen ❤️ det ska bli sååååå jäkla roligt!! 👍🏻😜 Dick inga fler ÄTARMÅL så det blir även en redig utmaning!!
Ni såg att jag la ut receptet på muffinsen igår väl 👌🏼😘!?
Hoppas att ni haft en kanondag och massa kramar till er som gillar, kommenterar och visar att ni håller ett öga på mig ❤️ Jag behöver er 💪🏻😘! Nu är det minsann inte långt kvar som sagt! 🙊
Natti natti på er allihopa 🌟.

#teamfocusonfitness #dietdag116 #chins #bicepscurls #biceps #topform #formkoll #fitness #musclelove #athleticfitness #bodyfitness 


ABS ❤️
Det händer sjuka grejer med magen nu oxå 👌🏼😜 men...fortfarande kan man inte se rutorna ståendes. Men detta känns ju coolt nog tycker jag 🙊😋👍🏻!

 #abs #firness #abdominals #muscles #diet #fitness #gettingthere #wiho #teamfocusonfitness



Kommentarer


Kommentera inlägget här: