focusonfitness

Dietdag 115: en galen "hemlig" dag 👍🏻😂

Kategori:

Dietdag 115:

Håll i er nu....
Idag är det EXAKT 1 månad till tävling 🙊 Heeeeeelt sjukt!!! 😝


DAGENS VIKT: 57,7 kg 😜 YES äntligen under 58 strecket igen!!! Nu ska jag hålla mig här.
När vågen går neråt så får man äta rostat bröd med honung till kaffet på morgonen 😋 Mmmm finns inget bättre än när det luktar nyrostat bröd och nybryggt kaffe på morgonen - I LOVE IT ❤️!
Bjuder på en mage med kvällsform 👌🏼 och lite Ben från imorse längst ner till vänster! Långa jobbedagen idag så har just kommit till ro 👍🏻😜 det blev en PW på 1 Tim på lunchen 👊🏼✨! Annars vila idag!
Imorgon blir det ett Ryggpass efter jobb tillsammans med en PT klient 😜 "Sveriges sexigaste grisbonde" @mattias_espert 👊🏼😋 Ska bli skoj! Nu ska jag nog endast borsta tänderna och krypa ner under täcket och ladda upp för morgondagens jobb och träning! 👍🏻💋
Hoppas att ni haft en kanon Onsdag allihopa 😍 Imorgon börjar min (som jag kallar det) "helg" 😘! 

#teamfocusonfitness #abs #magrutor #magform #diet #fitness #1månadkvar #dietdag115 #galendag #pw #pt #honung #sweetashoney #sovagott



Kommentarer

  • norrbotten emma säger:

    Bra jobbat :)

    Svar: Tack snälla 😜
    Josefine Sidnor

    2015-10-21 | 23:18:58
    Bloggadress: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här: