focusonfitness

Dietdag 114: Japp i did IT again - Löpning 👍🏻

Kategori:

Dietdag 114:

GALET det här med löpningen 😜
I förrigår fick jag för mig att springa den rundan som jag normalt sett "powerwalkar" och det tog 46 min 👍🏻 ingen aning om hur lång den var men gissade på 7-8 km 😃! Så långt har jag ALDRIG sprungit i mitt liv, det längsta jag någonsin sprungit förut var 5 km 1 gång tillsammans med @tinaekdahl i våras 😘, innan dess var det nog Coopertestet i skolan på gymnasiet (ca 10 år sedan) Haha!!
Idag körde jag AXLAR på lunchen på jobb ❤️ och bestämde mig för att testa löprundan igen fast med Runkeeper igång 😜👌🏼! Efter tidigare dagars PW:s, RODDPASS, Benpass och gårdagens behandling av benen så var jag öm redan innan passet och borde kanske låtigt bli 😳 men va f*n jag hade ju bestämt mig OCH jag hade energi...💪🏻!
Det blev en tur 8,5 km ca på 44 min 🌟. Det var längre än jag trodde 😝 JISSES mina Beeeeeen..gaaahhhh!!! Kastade mig på Rygg utanför dörren när jag kom fram (JAPP därav den stora blöta fläcken utanför dörren 😜) 10 min senare kom @annaverweij DAX för PW dejt 😍 så 1 tim PW på det sen 😋 gaaaaaanska öm i lår och vader, gaaaaaanska trött och gaaaaaanska nöjd efter att ha krängt ett Proteinbar innan läggdax 👊🏼💋! Allt går tydligen BARA man VILL 👑. Efter ett mysigt telefonsamtal och efter lite "rullning" i sängen (JA med min TIGERTAIL då såklart) så tänker jag somna gott och hoppas att jag kan gå imorgon 😝🙊😘!
VIKT IDAG: 58,2 kg
Sov så gott allihopa, imorgon är det Lill-Lördag och vet ni VAD!?? EXAKT 1 månad kvar till tävling @_paulaaberg_ @annaverweij @timmostrom @annieleew @s.titti 🙊🌟👊🏼💋!!! Nu kööööör vi!! 😜

#teamfocusonfitness #runkeeper #axlar #dietdag114 #sweetpotatoes #pizzamuffin #autumn #skurup #pw #running #musclepain #crazyworkout



Kommentarer


Kommentera inlägget här: