focusonfitness

Dietdag 111: Födelsedagsfirande i Helsingör & Bästisboost ❤️

Kategori:

Dietdag 111:

Jopp..igår bar det iväg på ÄVENTYR med min bästa vän ❤️ @sabinafriman för att fira hennes (kommande) 31 årsdag 👌🏼😜! Hon hade ingen aning vart vi skulle men sken upp som en sol när hon insåg att vi skulle åka båt ⛵️...ja och JAG med för den delen 😂 inte varje dag man åker båt liksom 👌🏼.
Det blev en turning över till Helsingör,en heldag med strosande i stan bland alla fina gamla hus, mysfika på ett mycket trevligt fik ☕️ och senare en riktig brakmiddag på "Rib House" på gågatan 🍖 mycket gott 👌🏼😋! Det var 2 st lite tyngre brudar som gick ombord på båten hem sen 😘!
En underbar dag.
GRATTIS i förskott ännu en gång min andre hälft ❤️❤️❤️!
VIKT: 58,3 kg (samma som igår, Fredag)
Vätska vätska och mera vätska HEJ Mensvecka - Blääääääää 😝!!!!
Dieten höll fram till middagen faktiskt, tog ett bar istället för kaka tillsammans med en  "Low fat Latte" på fiket och på båten en Proteinpudding när alla andra shoppade godis som galningar 👍🏻😜! Hade då ännu inte bestämt mig OM jag skulle ha ett Ärarmål el inte imed att jag vätskar på mig så mycket!!! 
MEN...tog beslutet 😜 F*CK IT - Nu kööööör vi!!! Sista ÄTARMÅLET innan tävling, efter detta kör vi på på ett konstant underskott och mer kardio ❤️👊🏼!

#helsingör #äventyr #heldag #ätarmål #vänskap #födelsedag #bästisboost #mys #njutning #ickedietmat


Sista ÄTARMÅLET 👌🏼❤️


HELSINGÖR by Night 👍🏻💋



Kommentarer


Kommentera inlägget här: