focusonfitness

Dietdag 107: PB i Rodd 1 min & RYGG & BICEPS med Tim 👌🏼😜

Kategori:

Dietdag 107:

Det har varit en lång dag och ibland undrar jag hur jag kan lägga minst 30 min varje kväll på att "instagramma" 😝 ...men samtidigt så kollar jag i stort sett ALDRIG på TV och tycker ju dessutom det här med bilder och text är sjukt skoj 😃 (har alltid tyckt) så varför inte liksom 😘👊🏼!
Började dagen 05.15 med en PW innan servar dags att kicka igång dagen med min grymma PT klient @annsieo nere på Hälsopunkten 💪🏻
Dagen fortsatte sen på Breeze med PT klienter och annat skoj, Maxning i 1 min RODD tillsammans med Tim 👊🏼💥Japp...PB under diet!!!! Känns riktigt bra! Efter jobb körde vi ett RYGG & BICEPS pass oxå 👍🏻 Sjukt kul att köra tillsammans mot samma satsning - sååååå mycket ENERGI 💥 det är GULD 👑 värt för min del att ha någon som sparkar mig i r*ven emellanåt oxå så TACK 🙏🏻 för det @timmostrom 👌🏼😜! 
Väl hemma fick det bli dusch, en kopp Kanelte och en Questbar 😋🌟! Nu är det dags att sova till sig en bättre form. Imorgon bitti väntar ännu en PW 💪🏻 Nu är det BARA 38 dagar kvar till tävling...heeeeelt galet alltså!! 😳😝😜! Får se om det blir fler ÄTARMÅL för nu MÅSTE fettet bort! Fettmätning med Cheifen på Torsdag, ska bli spännande att se vad man ligger på nu 👌🏼💋!
Natti natti på er allihopa! 

#teamfocusonfitness #backattack #rygg #biceps #athleticfitness #af #decembercupen2015 #fitness #fitnesscompetitor #myjourney #mylife #monkeymoves 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: