focusonfitness

Dietdag 105: AF pass đŸ’‹đŸ‘ŠđŸŒ

Kategori:

Dietdag 105:

Började min Söndag med en sovmorgon, vaknade 2 kg tyngre Ă€n igĂ„r sĂ„ tig mig ut pĂ„ en PW i byn pĂ„ 1 Tim innan TVÄTT och Frukost đŸ‘đŸ»đŸ˜œ!
Fotograferingen blev instĂ€lld idag sĂ„ har faktiskt bara varit hemma under dagen, plockat iordning lite mer i lĂ€genheten och stĂ€dat lite 😝!
Åkte in till Ystad Ă€ndĂ„ idag för att kunna köra mitt AF pass - det gick ju sĂ„dĂ€r som ni ser pĂ„ föregĂ„ende uppdateringar! Körde iaf igenom allting (trots att jag körde SJ denna gĂ„ngen med) 😃
TEAMTRÄFF och PoseringstrĂ€ning pĂ„ HĂ€lsopunkren med @_paulaaberg_ och @annaverweij dĂ€refter â€ïžđŸ‘ŒđŸŒ. Var tidig tillbaka till Skurup sĂ„ det blev en PW till pĂ„ 1 Tim innan jag mötte upp tjejerna! KĂ€nde mig pepp nĂ€r jag kom dit men blev ofokuserad efter en stund 😳 Hmmmm trött kanske! Poseringen gick sĂ„dĂ€r, gĂ„ngen har blivit bĂ€ttre men det Ă€r de dĂ€r "stoppen" i klackarna jag mĂ„ste öva pĂ„ OCH strĂ€cka mer pĂ„ mig 😜đŸ’ȘđŸ»đŸ™Š! Skoj att man blivit liiiite bĂ€ttre vĂ€n med klackarna nu 😍! Trötta vader nu dock.
Shoppade lite igĂ„r pĂ„ TOUGHEST...trĂ„dlösa hörlurar ÄNTLIGEN 😍 sĂ„ nu Ă€r inga sladdar i vĂ€gen! Köpte Ă€ven "vad-tights compression" frĂ„n SKINS! Har velat ha sĂ„dana ett tag, har bara inte kommit till skott att skaffa 😳 De ska testas imorgon bitti under morgonpromenaden đŸ˜˜đŸ‘ŠđŸŒ!
KĂ€nnt mig tung och vĂ€tskig idag, det var bara imorse som jag kĂ€nde mig i riktigt bra form faktiskt! (Bilderna nedan 💋) FĂ„r se om det blir fler ÄTARMÅL nu 😝!
VIKT IDAG: 59,4 kg 😳

#teamfocusonfitness #hÀlsopunkten #teamtrÀff #posedown #posering #bodyfitness #bikinifitness



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: