focusonfitness

Dietdag 104: TOUGHEST Göteborg med "Functional Bootcamp" gänget 💪🏻❤️

Kategori:

Dietdag 104:

Morgonform 💋




Roadtrip GÖTEBORG och TOUGHEST ❤️
Japp...detta var såklart igår (Lördag) 😜
Kl 07.30 lämnade vi Skurup, jag och 3 av mina tappra Bootcampare 💪🏻 @rasmus_kz  och @qgnome har satsat länge inför denna dagen och äntligen var den här! Tyvärr fick Rasmus springa själv då Patrick blev kass i vaden i Onsdags (typiskt 😳) men det gick bra för vår enda adept, skadefri, glad och klarade sista hindret "väggen" på 1a försöker 👍🏻😜👊🏼! Så nu satsar de vidare på London 😊. STORT GRATTIS Rasmus 👑! Vi hade en supertrevlig dag där uppe, kanonväder - ingen blåst och solsken heeeeela dagen!
Min VIKT: 57,9 kg (så ICKE mindre efter Fredagens PW till och från Rydsgård, utan 0,7 kg mer 😳 tyvärr)
Tanken var sen ett ÄTARMÅL där uppe igår på kvällen men det blev mer av en Ätardag 😝🙊😋✨!
Axeln känns bättre efter Fredagens behandling av sjukgymnasten så nu hoppas vi att den håller för ett AF pass! 
Träffade dessutom fina Helen där uppe, hon jobbade som dagens "speaker" så j*kla grym du är på det du gör gumman 👍🏻💋! Himla kul att se dig! 😃
Nä en härlig dag verkligen - TACK för det grabbar 💪🏻❤️!

#toughestgöteborg #dietdag104 #functionalbootcamp #bootcampwarriors #toughestrace #ätarmål #ätardag #roadtrip #utflykt #solsken #oktobernys 


ÄTARMÅL på "HOLY COW" i Göteborg!
Riktigt bra hamburgerhak mitt emot Liseberg 👍🏻.


ÄTARMÅL blev till Ätardag.... 😝
Så här kan en Ätardag se ut om man inte håller sig liiiiite i skinnet 😳👌🏼!

Roadtrip upp: 
- Proteinbar + Latte
- Chokladcrossiant 
På TOUGHEST:
- Hamburgare (VÄRLDENS GODASTE, Wow vilken burgare alltså 👌🏼❤️)
- Proteinbar
- Fogarolli Latte + Canducci
- Proteinbar
Fika hos Rasmus kusin:
- 2 bitar vetelängd
- 2 chokladcookies
- 1 glas saft
- 1 kopp kaffe med mjölk
- 2 ballerinakex
Middag ute "Holy Cow":
- Hamburgare med Bacon etc
- Pommes med smältost & knaperstekt bacon på
- Blue Cheese dip
- 3 lökringar + 3 Chickenfingers
- 2 Pepsi
- Pecan kola Brownie med glass o grädde 
- Cortado
På vägen hem:
- Lösgodis

Eeeehhhhhh.....ok 😳
Sjukt vad mycket mat man kan stoppa i sig på en dag om man bara följer strömmen och inte sätter gränser 😝. Men det mesta var sjukt gott, fick lite ont i magen efter restaurangbesöket då jag börv sjuuuukt mätt annars OK 👍🏻😜! Det sjukaste är ju att så här skulle mina helgdagar lätt kunna se ut matmässigt annars, när jag inte Dietar och det är galet tycker jag! 😳
Vi får se hur jag kommer göra nu resten av dieten med Ätarmålen, kan bli så att de snart får plockas bort för att uppnå bästa tänkbara form innan tävlingsdax ❤️.

#ätarmål #ätardag #funderingar #mat #holycow #hamburgare #bacon #brownie #gomat #cheatmeal #cheatday #meramat #matgalen 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: