focusonfitness

Dietdag 102: TACKSAM för livet ❤️

Kategori:

Dietdag 102:

RENA LYXEN JU ❤️
Jaaaa....att få vakna utvilad på morgonen, slänga på sig bekväma träningskläder när man ska gå till jobbet & att suga i sug en god kopp kaffe - DET är LYX 👑 Kanske inget jag uppskattar dagligen men som jag faktiskt borde så nu gör jag det idag ❤️ Och slänger vidare till er läsare/följare...
Vad UPPSKATTAR ni i eran vardag!????
😍👊🏼
Att vågen dessutom visade lägsta siffrorna hittills var ju inte fyskam denna Torsdag morgon 👍🏻😜
GOMORRON ALLIHOPA!!! 

#dietdag102 #coffee #lovecoffee #mys #jobb #jobbkläder #träningskläder #bekväm #uppskattas #tacksam #braform #godmorgon #morgonmys


En goooo Torsdag har passerat och idag har varit en dag av "UPPSKATTNING" och "TACKSAMHET" ❤️
Har flera gånger idag kommit på mig själv tänka: Som jag uppskattar detta.....!
En lugn dag på jobbet men ändå effektiv, en bra dagsform, bokat in många möten jag ser fram emot, en PW längs en stormig strand, en dag närmre helgens Äventyr och en glad mamma ❤️😍 Vad mer kan man begära 👍🏻😜!
Allra lägsta VIKTEN: 57,6 kg idag 👊🏼
Körde 30 min poseringsträning innan dagens Rygg & Biceps pass efter jobb! Satan vad det plötsligt släppt på Ryggen - galet ju 😳 men häftigt att det kan skifta så från dag till dag bara! 
Såg även på poseringsträningen att den där MR. HAMSTRING tittar fram nu när man lyfter upp benet - Cooooolt! 😋🌟! 
Imorgon är min ambition att gå en morgonpromenad faktiskt eftersom jag inte har någon riktig lunch och efter jobb är det full rulle med träning, handling o tvätt av bil innan kvällens PYAMASPARTY 😍! 
Igårkväll la jag mig tidigt för att vara jag, tror ni att jag kunde sova!? NÄ!!!! Så j*kla drygt, men på morgnarna sover man son en stock - störigt!!!! 😝 Jag vill oxå vara morgonpigg ju 💋! 
Men vi provar igen...så Natti natti på er allihopa och NJUT nu av er Fredag imorgon! 
KRAM ❤️❤️❤️

#dietdag102 #braform #bicepscurl #backattack #posedown #hamstring #bodyfitness #teamfocusonfitness #motmålet #krigarinnor #mys #tacksamhet #uppskattning #livet 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: