focusonfitness

Dietdag 100: Hittills alla MÅL uppnådda, nu ger vi järnet 💪🏻❤️👊🏼!!!

Kategori:

Dietdag 100 🌟:

Ja det är helt sjukt, 100 dagar av diet och det känns faktiskt j*vligt bra!! Hittills har jag lyckats med det som var mitt främsta mål med denna tävlingsdieten....
Att må bättre under resans gång ❤️ Att äta mer "vanlig" mat ❤️ Att äta så pass mycket så att det känns bra att träna ❤️ Träna mer ❤️ Vara med på Sociala tillställningar mera ❤️ Successivt tappa i fett % och vikt SÅKLART ❤️...och INTE låta ALLT i livet kretsa kring dieten!!! 🌟💋 Jag är hittills sjukt nöjd, nu är det snart bara FINALEN kvar så det är bara att kämpa vidare och låta tiden utvisa hur långt man kommer 🏆!!
Till alla er som LÄSER, FÖLJER, GILLAR & KOMMENTERAR...❤️ Ni är 👑 GULD värda allihopa, ni inspirerar mig till att hålla ut på de mindre roliga dagarna och när man vet att man kan inspirera andra så är ALLT mycket roligare 😜❤️✨👍🏻👊🏼!!
Fick ett sms senast nu ikväll som verkligen värmde och man blir så glad över vilka Goa människor man har omkring sig ❤️
Lite "MOVIE NIGHT" hos bästa vännen nu ikväll efter jobb 😍 och det har blivit något Proteinbar mer än vad dagens kaloriintag kunde tillåta 😉 men det tar vi igen med en Xtra PW någon dag snart 👍🏻😜!!
Vilodag från gymmet idag då jag inte kom ur sängen imorse men det blev en PW på lunchen på LÖPBANDET...hmm sådär spännande, men det blåste ju som f*n ute idag 😳🙊!! 60 min blev det med Afrikansk musik i lurarna så försvann iväg till Kenya ❤️ en stund!!!!! 👍🏻 

#filmkväll #dietdag100 #proteinbar #nutramino #formkoll #fitness #gobananas #pw #kvällsmys



Kommentarer


Kommentera inlägget här: