focusonfitness

Dietdag 137: AXLAR i 3D med JANNIE 💕

Kategori:

Dietdag 137:

Vikten stadigt pÄ: 55,8 kg nu.


Vilken FANTASTISK kvĂ€ll att vara ute i, kom just hem frĂ„n min kvĂ€lls PW 😍 HELT vindstilla och sĂ„dĂ€r lagom kallt - PERFEKT avslut pĂ„ denna grymma Torsdag (min Fredag som jag kallar det) 😊
PW imorse och efter jobb blev det en svĂ€ng om i GT salen med PoseringstrĂ€ning innan Ă€nnu en PW 1 Tim pĂ„ löpbandet! Shit vad trĂ„kigt det Ă€r att gĂ„ inne pĂ„ löpband, usch😝! Inte alls min grej! Vid 18 kom @jannieek till lilla Ystad för att gĂ€sttrĂ€na, snick-snacks och kolla lite pĂ„ min posering och min nya AF bikini đŸ‘ŒđŸŒđŸ’• Det Ă€r ALLTID liks roligt att ha henne pĂ„ plats, du Ă€r en riktig klippa @jannieek 😋 SĂ„Ă„Ă„Ă„ himla glad att vi fann varandra pĂ„ Olympen för massa Ă„r sedan nu 😉! Vi har alltid det bra ihop ❀! Vi körde ett riktigt hĂ€rligt AXEL pass "3D Style" och avslutade med att kĂ€nns lite pĂ„ DIPS stĂ€llningen 😊! 
Under kvĂ€llen har jag haft en kille hĂ€r som kollat in mitt sovrum 😂 Ska fĂ„ hjĂ€lp att tapetsera om i December! GULD 👑 att hitta nĂ„n som kan hjĂ€lpa till med detta! Tack snĂ€lla du 😃! JAG ska LÄRA mig att tapetsera dĂ„ tĂ€nkte jag đŸ‘ŒđŸŒ! Jaaaaaa....mer Ă€n sĂ„ har inte hunnits med idag, imorgon Ă€r det FREDAG pĂ„ riktigt och en vĂ€lplanerad sĂ„dan 😋 TĂ€nker börja mina lediga timmar efter jobb med ett Benpsss med min kĂ€ra fotograf 💕 @vanjahellberg Tagga nu till gumman đŸ‘ŠđŸŒđŸ˜! 
DIETSTATUS: Idag kĂ€nner jag mig vĂ€tskig, tror att det beror pĂ„ menscykeln MEN annars kĂ€nns formen BRA & Jannie tyckte oxĂ„ att det sĂ„g bra ut idag 💋 SKOJ! Snart bara 1 v till 😉! Woooohooooo!!!!
Natti natti pĂ„ er - Dags att ladda batterierna för en riktigt BRA Fredag đŸ‘đŸ»đŸŒŸ!


#teamfocusonfitness #pw #powerwalk #shoulderworkout #delts #3D #procedos #platform9 #3Dmovement #workoutmoves #friendship #love 

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: