focusonfitness

Dietdag 136: Tungt i benen idag 😝

Kategori:

Dietdag 136:

NĂ€r Jusse ligger i sĂ€ngen 10 min efter att hon kommit innanför ytterdörren...FÅ Ă€r hon trött 😝
IkvÀll tog energin bara SLUT helt enkelt!!!
Började morgonen med en PW innan jag hĂ€mtade bilen pĂ„ service och Ă„kte till jobb! Jobb 09-19 pĂ„ Breeze och en PW pĂ„ lunchen sen har vi avslutat med ett Bootcamp pass ute i BrĂ€knehus 😍 Idag var det faktiskt precis att coachen mĂ€ktade med 😝 tur att man har Ă€rliga och omtĂ€nksamma deltagare som förstĂ„r OCH sĂ€ger ifrĂ„n om de skulle vara missnöjda đŸ‘ŒđŸŒâ€ïž! Men...nu har jag tagit mig igenom min sista lĂ„nga Onsdag pĂ„ ett tag framöver 😊! KĂ€nns bra! NĂ€sta vecka som blir sista veckan innan tĂ€vling och tömningsvecka har jag semester frĂ„n Onsdagen 😍 ska bli riktigt skönt! Att bara fokusera pĂ„ mig sjĂ€lv och pĂ„ tĂ€vlingsförberedelser đŸ‘ŒđŸŒ det Ă€r ju sĂ„ otroligt mycket som ska fixas och klaffa! Bjuder pĂ„ Ă€nnu Ă€n bild frĂ„n Bikiniprövningen igĂ„r kvĂ€ll. Den sitter bra! Idag pĂ„ lunchen blev det Kyckling, Ă€gg, minitomater och majskakor 😋 Mumma! Äggen var perfekt kokade enligt min smak och j*klar vad det var gott med Ă€gg đŸ‘ŒđŸŒđŸŒŸ! Hmmmm....diethjĂ€rnan som talar kanske. Men det var det iaf! 
LÀÀÀÀÀngtar sĂ„ tills jag fĂ„r de redigerade bilderna frĂ„n första fotograferingen 💋 och tills jag gĂ„r se alla dom vi tog i skogen i helgen för att kunna vĂ€lja och sortera! En av nedvarvningsdagarna ska helt klart gĂ„ Ă„t att bara sitta och mysa med bilderna 😍! Annars vet jag inte hur jag ska klara mig utan att klĂ€ttra pĂ„ vĂ€ggarna under de lugnare lediga dagarna 😳...Hmmm blir en utmaning! 
NĂ€ nu nĂ€r jag vĂ€l ligger i tid ska jag faktiskt krypa ner ordentligt! Klockan ringer 04.30 för PW 😋 sen imorgon kvĂ€ll kommer min Goa @jannieek pĂ„ besök pĂ„ Breeze för TrĂ€ning och Mys 💕 Ska bli supertrevligt! LĂ€ngtar gumman! 
Natti natti pĂ„ er allihopa 😘!


#teamfocusonfitness #envanligdag #tungaben #pw #diet #fitness 

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: