focusonfitness

Dietdag 132: AF pass med Tim & galet taggad för övrigt 😜

Kategori:

Dietdag 132:


2 v till "The D-Day" COUNT DOWN!!!
Jaaaaa...VILKEN dag jag har haft ❤️ Den kunde ju knappt börjat bättre iaf 👌🏼😃!
Sov endast 3 Tim inatt men presterade ÖVER förväntan på AF passet i FM och PWn nu ikväll kändes hyfsad lätt i benen 😋 dock i ÖSREGN, haha blev galet blöt och kom hem igen efter 1 Tim helt utan smink 😳😂! Lite coolare än vanligt idag med mitt nya "Led Armband" 😝 Nu syns jag när jag är ute och går i mörker, regn och rusk 👌🏼 superbra! Har dessutom numera alltid med mig ett par extra hörlurar och idag kom de till användning när de trådlösa behövde laddas 😜 ÄLSKAR mina trådlösa SCULL CANDY lurar - årets bästa investering 💕! Det VÄRSTA som kan hända på en PW just nu i slutet av dieten är att musiken dör 😳 haha...det är verkligen musiken som får en att trycka på det där lilla extra nu 😘! ALLRA LÄGSTA VIKT IDAG: 55,4 kg
Köpte mini majsriskskor på ICA med Soir Cream smak 😋 så j*kla goda 👌🏼 helt klart ett alternativt snack! 200 Kcal/påse.
Både CHINS och DIPS gick bra på dagens AF pass och hade galet tryck i Axlarna under Axelpasset efter AF passet 😍 Det är sådana här dagar som lyfter en och BOOSTAR egot 👊🏼😊! Jag kan inte fatta att det är mitt och Tims sista AF pass nästa helg och att vi är 2 v från tävling idag - helt sjuuuukt! ❤️
PS. När shoppingen ser ut dom på bilden så vet man att det är nära TÄVLING 🍁🙊
Ådror tittar fram, överflödig hud lite här och där, krampen kryper på, tanken går långsamt och kroppen vill vila så fort den inte har några "måsten" 😘 Nu är det snaaaaart dax - Shit 😝!!!
Hoppas att ni har en fantastisk Lördagkväll och att mi njuter av er Söndag imorgon 💕!
Imorgon är det dags för en fotografering i skogen med bästa @fotograf.hellberg 😋Natti natti! 


#teamfocusonfitness #breezefitness #af #pw #athleticfitness #bodyfitness #chins #dips #roddmaxning #dc2015 #decembercupen2015

Kommentarer


Kommentera inlägget här: