focusonfitness

Dietdag 131: BENPASS med Anna & TEAMTRÄFF ❤️

Kategori:

Dietdag 131:

Det var igår det ja 😃...det blev ännu en sen kväll så uppdatering fick vänta tills idag 👌🏼😜! FREDAG var det igår - Härliga Fredag. Ett BENPASS med @annaverweij direkt efter jobb ned fokus på 3D och Rumpa 👌🏼 Vem vill inte ha en 3D Rumpa liksom 💋💪🏻! Sjukt segt i benen och funderar starkt på att det ska ha varit mitt sista BENPASS nu innan tävling, Max 1 till iaf! Ingen kraft i de små kyllingsbenen ändå 🐤! Vid 16.00 kom @_paulaaberg_ @s.titti och @emeliejakobsen och joinade oss för en TEAMTRÄFF - Förberedande av packlista, snick snack kring "tömning" och poseringsträning 👌🏼💕! Dom är så grymma tjejerna, som ni har käääääämpst brudar 😜 Inte många snedsteg hör inte...ALL IN heeeeela vägen! Coolt 👊🏼✨! Vi längtar dock allihopa tills vi kan äta kladdkaka igen och ha extra energi till att vara liks galna och "dumma i huvudet" som vi brukar vara 😂❤️👌🏼! Snaaaaaaart mina vänner. Stort tack till Titti och Emelie för stöd i poseringsträningen igår 😘!
Var tvungen att läggs upp nån mer magbild, tycker själv att det ser heeeeelt sjukt ut! Så GALET att DET är MIN mage liksom 😳! Häftigt! Ådror på magen trodde jag aldrig att jag skulle få! Sen kunde "absen" varit större men kör man inte några "magövningar" så får man ju skylla sig själv såklart 💋!
VIKT IDAG: 56,4 kg (SÅKLART upp efter allt bröd jag käkade på Torsdagkvällen)
Nä en FANTASTISK Fredag blev det verkligen 😍✨👑!


 #abs #bodyfitness #legday #bf #assattack #poseing #flex #vascularabs #bodybuilding #musclefocus #3D #3Dtraining #3Dass #procedos

Kommentarer


Kommentera inlägget här: