focusonfitness

Dietdag 9: Sjuka smärtor & Dietplock

Kategori:

Dietdag 9:

Även denna helvetesdagen hade ett slut 😘 Ligger nerbäddad igen CITODON och IPREN laddad inför natten 😜! Mår förvånansvärt bra nu ikväll med tanke på hur jag mådde imorse 🙊! Har tur som har goa kollegor som kan knåda på en litegrann och har nära till Ystad Kiropraktorklinik 😃! Efter Anns minimassage kring skulderbladet försvann strålandet ut i högerarmen nästan helt oh tillsammans med värktabletter, Johans knöckande av Bröstrygg & Ländrygg samt att jag försökt hålla mig i rörelse på jobbet idag så mår jag bättre än väntat 👍🏻😍💃 Det känns bra! Hoppas på att iaf kunna träna igen till helgen 😃! 
Ingen träning alls idag såklart. Mest bilder på mat idag! Det blev kaffe o några knäckebrödsbitar (rensar ut hör hemma) till frukost, Kyckling, potatis, ägg, tomat och sås till lunch, kaffe med mjölk, 1 questbar, Lite kvällsmys med Kyckling, Kycklingpålägg, ost med marmelad och Mango/Yogurt dessert, Pepsi Max och Latte. 
Hamnade på 1461 kcal idag 😍👍🏻 inom riktlinjerna! 
Vikt idag: 63,2 kg (upp 0,1kg) antagligen för att jag käkade just innan läggdax igår 😉.
Dagen har slutar bra trots sjuka smärtor. Fick finbesök från Lund av en PT klient som fick svettas lite i 3D träningens tecken och efter det avslutade jag kvällen hos @_paulaaberg_ i sjukstugan med gott plock och planering och filosofierande kring resten av året 😍🎉💥!
Nä natti natti på er nu är klockan aaaaaaalldeles för mycket 😳😜!

#plockmat #dietplock #myskväll #helvetesdag #ystadkiropraktorklinik #teamfocusonfitness #athleticfitness #bodyfitness #planer #vänskap #smärta #recovery



Kommentarer


Kommentera inlägget här: