focusonfitness

Dietdag 8: DET BARA SMALL TILL I BRÖSTRYGGEN 😫

Kategori:

Dietdag 8: (Vecka 2)

Japp det var igår det - en bra då förvandlades snabbt till en riktig skitdag 😢 DET BARA HÖGG TILL I BRÖSTRYGG & NACKE!
Körde 35 min uppvärmning innan mitt Ryggpass med mobilitetsövningar för Bröstrygg och Rygg samt reaches och armpendlingar. Väljer att köra Pull-ups i ringarna som första övning för att Viktade Chins kändes tungt imed träningsvärken i Romberna (övre delen av ryggen) I 3:e setet hugger det till när jag ör i toppläget och smärtan börjar snabbt stråla upp i nacken 😢 J*vla HELVETE till nacke! Från superpass ena dagen till tillbaka på NOLL andra dagen - Nu är jag faktiskt bitter! Behandlade med rulle och boll så gott jag kunde o körde lite lätta roddar o pressar (det har ju aldrig blivit bättre av att vara stilla) men....nja smärtan blev bara värre! M tur är har man kompetenta vänner 😃 så det blev en tur hem till @_paulaaberg_ innan läggdax för att se om hon kunde trycka till revbenen lite - fick lite massage o lite triggerpunkts tryck 😉 Men under min vistelse där kröp smärtan på allt mer, började stråla ner i armen och göra riktigt ont när jag bara satt helt stilla 😳! Dietboken en CITODON hemma och sen sängen. Mattias fick hjälpa mig komma ur sängen imorse 😢😫🙊 så på den nivån kör vi igång en 10 Tim arbetsdag!

#smärta #nacksmärta #skit #ryggpass #backattack #uppgiven #diet #teamfocusonfitness #frustration #inteensenpw #aj 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: