focusonfitness

Dietdag 20: PB i viktade CHINS đŸ‘đŸ» & PINCHOS!

Kategori:

Dietdag 20:

Japp det var igĂ„r det! Började dagen med ett Bootcamp pass tillsammans med mitt hĂ€rliga Functional Bootcamp gĂ€ng nere pĂ„ Mossbystrand 😍! BĂ€sta sĂ€ttet att börja dagen! Efter det bar det av in till Ystad för lite "Bröstryggs-mys" med mina Goa kollegor Annika och Micke 😘 dĂ€refter ett redigt RYGG pass tillsammans med @sommarpt 😜 Riktigt roligt att trĂ€na ihop - det var lĂ€ngesedan jag kĂ€nde mig sĂ„ taggad pĂ„ ett pass - KUL!! đŸ’ȘđŸ»
VĂ€l hemma var klockan ganska mycket sĂ„ jag relaxade bara lite och pysslade med bilder pĂ„ telefonen! 
Vikt idag: 62,1 kg 😜 YES nere igen!!
PĂ„ kvĂ€llen var det dags att mysa till det med ett ÄTARMÅL inne i Malmö med @jensner 😋
PB i CHINS dessutom (viktade) wihooooo...det blev 5+5+5+4,95st med 5 kg hĂ€ngandes đŸ’ȘđŸ»đŸ˜łđŸ˜œđŸ™ŠđŸ’ƒ!!!!

#dietdag20 #diet #backattack #teamfocusonfitness #goakollegor #Ă€lskarmittjobb #fitness #bodyfitness #athleticfitness #pbchins #chins 


ÄTARMÅL med @jensner pĂ„ "PINCHOS" inne i Malmö igĂ„r ❀
De har bara haft öppet i 1 v och massor av folk! Tapas som jag varmt kan rekommendera om man inte Ă€r ute efter den klassiska spanska 😘 OCH om man Ă€r ute efter hĂ€ftig miljö att mysa till det i đŸ‘đŸ»! Vi bestĂ€llde in 14 Tapas rĂ€tter 😳 Haha 😝! Och slickade typ faten! Det var gott! Dock INGA desserter som föll mig i smaken sĂ„ det fick bli min ABSOLUTA FAVORIT BROWNIE pĂ„ vĂ€gen hem frĂ„n 7ELEVEN 😋 har ni inte provat den MÅSTE ni testa - Yuuummmmmmie YUMM! 
Men....nĂ€r vi kom hem och mös ner i soffan med 2 olika sorters Brownies och en hemmagjord KANEL Latte sĂ„ var det inte alls sĂ„ gott som jag hoppats 😱! Brownies smakade BARA socker, smakade knappt kakaon 😳 japp detta Ă€r effekten av att vara utan socker i veckorna! ALLT blir supersöt och sliskigt bara - YERK!! Ska försöka lĂ€gga den kĂ€nslan pĂ„ minnet till nĂ€sta helg 😘 men vet att jag kommer att sitta dör igen med en dessert och rynka pĂ„ nĂ€san 🙊😎😝!!!
Det var gött att fÄ lÀgga sig i sÀngen som vanligt efter matkoman infallit!

#ÀtarmÄl #dietdag20 #pinchos #tapas #tapasmalmö #diet #fitness #cinnamonlatte #brownie #blondie #dessert #7eleven



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: