focusonfitness

MOTIVATION ❤️

Kategori:

Dietdag 44:

Eftersom det inte blir träning förräns ikväll efter jobb så har jag hela dagen på mig att tagga till 😋
Med en bild från senaste DIPS passet i helgen då det blev ett PB i DIPSEN hittar jag min motivation 👍🏻😜
Blir väldigt sällan taggad av andras framgång, ser oftast tillbaka på mig själv och krigar på för att bli mitt BÄSTA JAG istället, bättre än jag varit, bättre än sist 😍 Att se mina egna resultat...DET motiverar mig allra mest 👍🏻❤️!
Det gör mig till en urusel tävlingsmänniska IF när det handlar om att tävla mot andra 😂 men då känns det som jag valt rätt sport trots allt! En bedömningssport där många tar preparat för att bli bättre och många gör det inte...du kan "egentligen" bara tävla mot dig själv! I Will 💪🏻😜

#motivation #mymotivation #selfie #lunchtime #atwork #teamfocusonfitness #nocco #noccohallon #bästagymmet #taggaträning #framgång #resultat 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: