focusonfitness

Balsam för själen och dagens Axelpass.

Kategori:

Vill börja inlägget med ett meddelande till en läsare. Therese : ) såg ditt meddelande/kommentar men bloggar just nu via appen så kan inte svara där direkt. Kul att du hlr av dig - maila mig på [email protected] så kan vi fortsätta konversationen där ; )

Tänkte dela med mig av lite bilder från dagens Axelpass och från helgens natursköna stunder! Såååå himla underbart att våren är på väg.... <3



Det händer mycket runt omkring mig nu och det är superskoj! Försöker hinna med bloggen så gott som men är inte riktigt nöjd med resultatet ; ) Kommer inom kort även byta blogg i samband med publicering av hemsidan men all info kommer hit såklart!

Inom kort kommer jag och killen påbörja en liten Sommarforms diet ; ) Följ mig på bloggen då för tips och trix!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: