focusonfitness

Dietdag 8: Skitkasst Ryggpass, Mys med syrran och Goda frukostbullar.

Kategori:

Tjenare gänget!
 
SKOJ att se att mina läsare börjar trilla tillbax ; )
Ser en markant skillnad sedan jag började blogga regelbundet igen och det är ju faktiskt på grund av er jag bloggar, utan läsare är det ju lönlöst att blogga - då kan man lika gärna skriva dagbok som man alltid gjorde förr.
By the way - Har ca 28 dagböcker sparade som jag skrivit, började skriva redan som 10 åring ; ) Så skulle jag coola så vet ni att det är fullt möjligt att skriva en bok om mitt liv - hehe.
 
Idag har varit en väldigt blandad dag.
Började dagen med att baka bullar - det blev ingen PW som jag hade hoppats, kom inte ur sängen riktigt...MEN bullarna blev av så halvvägs ; ) God frulle med killen innan jobb.
 
Dagens Vikt: Stadigt på 64,7 kg
 
Efter frukost PT klient, efter PT klient egen träning - favoritpasset RYGG idag men det gick verkligen skit, ALLT gick skit, Chinsen var urkassa och dessutom bara 11 st första setet och alla andra Ryggövningar gick supersegt + att jag insåg att jag blivit jättesvag i Biceps - hmmmm dags att göra något åt Bicepsträningen ändå kanske.
AJA hoppas på ett bättre pass nästa gång - min mardröm är ju att tappa i styrka nu under diet - BIG NO NO!!
 
 
Fick kört mina intervaller på Löpbandet i alla fall - Fy fasen vad det suger - Gaaahhhh så tungt det är. Men CHECK på den idag : )
 
Efter träning bar det av mot Sjöbo för att träffa syrran och hennes goa pojkar. Vi begav oss ut på en Lekplats-Picknick (hade min lunchpaj med mig som jag smaskade på och lite Prottebullar att bjuda syrran på) Pojkarna tuggade Tom & Jerry kex för fulla muggar - ÅÅhhhh dom är ju så goda : )
Lite lek, lite trots men härligt att få hänga med dom en stund.
PT klient efter det, hem och mecka middag och sist men inte minst TRX Outdoor Fitness RUNNING i Svaneholm med mitt goa gäng och lite hemmafix innan läggdax och nu blogg - Jupp fullt upp!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: