focusonfitness

Dietdag 4: Man ska inte ropa HEJ förräns man är över...

Kategori:

Gokväll allihopa!
 
Wiiiiieeee klockan är inte tolv : ) Endast 22.34 i skrivande stund. Det blir bättre och bättre!!
 
Dagens Vikt: 65,1 kg
 
Idag har varit en SÅDÄR bra dag - Man ska verkligen inte ropa HEJ förräns man är över på andra sidan. Fick förfrågan av en omtänksam själ på Facebook igår om Bröstträningen gick bättre och BÄTTRE menar vi båda då att jag slipper nackontet efter passen.
- Ja faktiskt - än så länge ingen nackspärr i samband med passen, svarade jag.
 
Hmmm skulle jag aldrig svarat ; )
Körde Bröst och Dips mm i förrigår och imorse när jag skulle flytta upp huvudet ett steg på huvudkudden så knastrade det till i nacken och HEJ NACKSPÄRR - J*vla SKIT Nacke säger jag bara - Bläääääää! 
Ingen tid som passade mig hos massageterapeuten heller så vi får väl se hur länge detta håller i sig, känns som en sådan där riktig tuff en som endast släpper med knäck-hjälp : ((.
Körde lite rörlighetsträning för nacken och bröstryggen imorse innan mina första PT klienter men kallsvettades ändå av smärta hela förmiddagen : ( Sen blev det Ipren och Japp surade på soffan nerburrad i kudden och somnade.
Det är sådant här jag varit rädd för gällande att tävla i någon prestationskrävande sport som tex AF som jag nu bestämt mig för i vinter - tänk att vakna på tävlingsdagen med nackspärr när du dietat i 4 månader och krigat på gymmet med dina Chins och Dips - det skulle ju ta knäcken på en : /.
 
Yeah yeah slutgnällt nu då!
 
Jag spenderade kvällen på allra bästa sätt tillsammans med mina härliga TRX deltagare här i Skurup.
De var riktigt vassa i linorna idag och fightades på med nya övningar - Ni är grymma!
Nybörjargrupper körs igång till hösten så vid intresse kontakta mig på:
 
Efter middag bar det av ner till stranden för en kvällspromenad med killen och en kaffe till det - Mys! Det finns nog inget bättre sätt för avkoppling än en stund på stranden en nästan vindstilla kväll <3
 
 
Glömt att fotta maten idag men förutom detta ovan så har det blivit rester ; )
Man kan äta på ganska bra på Diet faktiskt om man bara väljer rätt grejer - fuskade lite med smältost och curryröra som vi hade hemma idag - vill inte slänga mat nämligen.
 
Dagens intag hamnade på 1630 Kcal.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: