focusonfitness

Dietdag 12 - 62,7 kg & PT race.

Kategori:

Guuuuuuud så skönt att lägga sig i sängen! Åhh mina Ben : ) de värker som om jag hade växtvärk. Så slog det mig att jag stått upp nästintill hela dagen från 06.40 till 18.15 : / hmmm inte så konstigt då kanske!

Det har varit full rulle idag. 7 PT klienter och TRX pass i Stadsparken. Min nya TRX kurs sattes igång förra fredagen så nu har vi 8 goa ggr till tillsammans framför oss med svettig styrketräning i parken ; )



Maten har inte alls varit bra idag - har inte syndat el liknande inte ens köpt något fredagsmys men har ätit alldeles för lite. Dåliga mellis och frukosten blev morgonkaffet i bilen imorse 06.00 - alldeles för tidigt för gröt ; ).

Till lunch blev det iaf kycklingwok och ris och till middag laxfile med potatis och mangochutney dip. Så de målen har funkat! Kaffe och Snickersbollar där emellan.

Har fått 2 PT klienter att provsmaka mina Snickersbollar nu - Japp mycket riktigt: - De smakar verkligen snickers!!! Måste dela med mig av det receptet till er någon dag här framöver <3

Efter en ensam kväll hemma då killen jobbar natt så har jag sorterat bland bilder på dator och mobil (dock långt ifrån klar) och fått uppdaterat Facebook sidorna lite. Kände nu att både händer och fötter svullnat upp - INTE bra att sitta vid datorn ; ). Dags att trycka ner nyllet i kudden nu. Imorgon bitti är det tidig morgon PT, PT konsultation på det och Bootcamp med hemlig gäst! Skoj!!!

Godnatt på er allihopa och Trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: