focusonfitness

Söndagens Axelpass

Kategori:

I söndags var det verkligen inte läge att dra till gymmet 20.00 på kvällen men jag sket i läget och drog iväg. En annan kille som jobbar lite på gymmet var redan där och öste på med musik på bergsprängaren - gött - bara att köra!!

Började med Militärpress i Smithen.



Hantelflyes



Ja jag struntar i alla fula miner - detta är verkligheten ; ))

Efter där blev det baksida i Pec Fly maskin och därefter press i maskin. Avslutade passet med Flyes för utsidan i Cable. Gött.

Lite posering - passade på nu när jag var ensam i gymmet. Känner mig så osäker på mina Ben - jag vet ju hur små de egentligen är, på scen efter diet : ( det sista jag vill är att se löjlig ut på scen samtidigt som jag nu på senaste varit sjukt sugen på att tävla igen - konstigt nog på resan dit ; )

Vad tycker ni - är de alldeles för små eller ska jag kööööra!?



Bloggar på mobilen så att jag kan sitta i soffan så ursäkta de gigantiska bilderna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: