focusonfitness

Före och efter bild.

Kategori:

Hejsan allihopa!
 
Hoppas ni alla haft en bra dag : ) Lite sen att uppdatera - de flesta av er sussar säkert sött på era kuddar just nu - precis som jag borde göra men fastnade vid datorn ; )
Så mycket kul att göra ; ) Haha - suttit ett antal timmar sedan jag kom hem med hemsidan - det börjar likna något nu faktiskt.
 
Jag har äntligen tagit mig i kragen och letat fram en före bild och en efter bild på min satsning 2012.
 
10 dagar innan DIET start
2012-07-21
 
 
Haha - ja man har ju lärt sig ett och annat med poseringen oxå - ASG.
 
 
 
1 v innan Decembercupen - precis innan tömningsveckan.
 
 
Nästan 8kg lättare - 4 månader senare ; )
 
 
 
Ytterligare 2 kg försvann med tömningen : )
TÄVLINGSDAG nr1.
 
 
 
Luciapokalen 1 v senare.
TÄVLINGSDAG nr 2
 
 
 
Ja - måste ju säga att jag inte är jätteglad för att lägga ut de översta bilderna men kan oxå erkänna att jag fortfarande är mäkta stolt över att ha nått mitt mål, att ha klarat av en 4 månaders diet, att ha fått bära den form jag alltid drömt och att våga ställa mig på scenen - BOOST!
 
Vill du oxå leva din dröm?
Komma igång med träningen?
Vända blad och påbörja en hälsosammare livsstil?
 
Som Personlig Tränare är mitt jobb att vägleda dig dit <3
 
 
 

Kommentarer

  • Iza säger:

    Vilken skillnad!
    Mitt största problem är när man blir förkyld. Då försvinner allt vad diet heter ut genom fönstret!

    Svar: Hejsan Iza! Jasså : )) Varför är det så då? är det för att du inte orkar hålla uppe med rutinerna eller blir du sugen på grejer när du är sjuk? Kul att ni skriver lite : )) Ha det super gott och trevlig helg på dig.
    Josefine Sidnor

    2013-01-16 | 17:56:28
    Bloggadress: http://izalundell.blogspot.se
  • Dennis säger:

    Nu har jag följt dig under hela din diet tid och under tävlingarna utan att säga någonting, kasst av mig, jag vet :/
    Vill bara säga att jag är sjukt imponerad av ditt engagemang och din ansträngning. Du ska vara jävligt stolt Jusse!
    Hoppas allt går bra med dina fortsatta mål!

    Jag har mitt mål klart för mig, inget sött sen nyår och så ska det fortsätta till jag tappat X antal kilo till :)
    Ha d fint!
    Hälsa Mattias
    Dennis

    Svar: Hejsan Dennis! Gissar på att det är Dennis Dennis : )) Tack så mycket för dina vänliga ord. Kul att du har följt bloggen. Var ju lite det som var meningen - att det skulle vara en inspirationskälla åt andra. Bra att du slutat med allt det söta - det är inte det lättaste men det går om man är envis ; ) Får se vad nästa mål blir - inte riktigt bestämt det än : ). Kör hårt på din satsning nu. Ha det gott.
    Josefine Sidnor

    2013-01-16 | 19:34:59
  • Iza säger:

    Jag blir sugen på onyttigheter! Och inte lite sugen heller!
    Men samtidigt så orkar man liksom inte ens tänka på mat! Över huvudtaget!
    Det kommer kanske sen när jag väl kommit ur det!

    2013-01-17 | 23:22:16
    Bloggadress: http://izalundell.blogspot.se

Kommentera inlägget här: