focusonfitness

Nu är det JUL.

Kategori:

En kortis innan läggdags!
Tänkte ju testa på det där med lite kortare inlägg oftare ; )

Dagen har bestått av endast julbestyr.
Vaknade sent då jag somnade alldeles flr sent och då var det bara till att sätta igång ; ).
Lussekatter, Janssons både med och utan anjovis, Bomber och Chokkadpraliner.









Mot kvällen bar det av mot Trelleborg till World Class för att utmana mina TRX deltagare med ett tufft pass i linorna nu så här innan jul ; )
De jobbade på riktigt bra - krigare och krigarinnor <3









Fick minsann julpresent av en av mina goa deltagare - Tusen Tack Lena det värmde gott ; )



Imorgon ska jag jobba min näst sista dag som gyminstruktör. Blir i Vibban mellan 8-12 så kom gärna in och lyft lite skrot innan julmaten ; )

GOD JUL på er alla <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: