focusonfitness

Skogen & Påskharen <3

Kategori:

Inledde min Söndag med en PT klient i Skurup - KUL!
Introducerade honom till hans nya styrkeprogram - det är så himla roligt att se när folk verkligen VILL. Finns viljan där så är aldrig någonting OMÖJLIGT : ))
 
Sedan bar det av hemmåt för ombyte, iväg till Malmö för att hämta upp min goa bästis och hennes goa
"Farbror Lexus" - finaste käraste och mest älskade hund jag vet. Sjöbo nästa för att dra med syrran, mina systerbarn och deras vovve Tosca - oxå en helt underbar hund. Vill OXÅ ha vovve ; )
Sååå härligt att få lite kvalitets tid med de som gör mitt liv <3
 
Vi inledde skogen med en fika i solen : )) Usch det har inte gått bra med kolhydraterna - OK första gången nu idag som jag käkat något sött, men igår på tävlingen blev det macka o på kvällen bröd till salladen. Verkligen svårt att hålla motivationen vid liv utan ett RIKTIGT mål : /
 
 
Min fina fina syster och lilla Tellus.
 
 
Mmm gott med kaka tycker Theo : ))) (o Jusse med ; ))
 
 
Vackra Tosca gumman.
 
 
 
 
Det blev en stund på lekplatsen oxå.
 
 
 
 
Och medans vi var ute så hade Påskharen minsann varit hemma hos pojkarna och lämnat påskägg. Så det letades ivrigt i lägenheten innan de hittade varsitt ägg ; )) hehe KUL.
 
 
 
 
Japp det kallar jag att "Chilla" : )) Hehe söte då.
 
 
Åkte och handlade på vägen hem och väl hemma var det dags att göra mat med tillhörande matlådor. Efter några nyper frisk luft och lite ledighet så flödade fantasin i köket som förr : ))
 
Det blev Färsbiff med hemmagjord rödbets sallad på en bädd av blomkål, zucchini, solros o pumpafrön.
Mumma säger jag till ett framtida DIETmål : ))
 
 
Så här gör du:
 
 
5 små rödbetor tärnade
250g lättkesella
2 tsk sörstark senap
1 msk vatten
2 msk rapsolja
1 tsk Stevia strö
 
Blanda samman och låt stå några timmar för bästa smak.
 
 
Man skulle nog kunna koka rödbetorna ett tag för att få en mjukare konsistens men jag gillar tanken på att inga vitaminer alls försvunnit någonstans - RAW!
 
 
Mmmm. Då var det dags att avsluta denna veckan oxå.
Måndag imorgon och allt kommer rulla på som vanligt.
Det är helt vansinnigt vad jag har att göra fram tills min semester, får inte in en enda PT klient till - GALET, men KUL såklart att det går bra : )).
 Men nu är det bara att hålla i för snart så ska jag enbart samla energi i 3 veckor - Underbart det ska bli att komma iväg.
 
Nä - hopp i säng nu - snart kommer T hem oxå - flugit ner från Norrland idag.
 
CIAO.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: